Ötvös Tibor
Túl humoros volt a Battlefield: Bad Company
A DiCE elárulta, miért húzza a Bad Company visszatérését.
A mai napig rengeteg Battlefield-rajongó nyúzza a DiCE fórumait, hogy folytassák már a Bad Company al-sorozatot is. A csapat eddig nem adott érdemi magyarázatot a késlekedésre, ám ma megtört a jég és Lars Gustavsson kreatív igazgató kifejtette, miért nem készült eddig Bad Company 3. "Ez a döntés igazából a rétegjátékról és a nagy piacról szól szerintem. Minél inkább rétegjátékot készítünk, annál boldogabbak lesznek a rajongók - de kisebb is a befogadó közönség."
"Mikor elkészítettük az eredeti Bad Companyt és a második részt rengeteg kritikát kaptunk. 'Miért játszanék ezzel? Ez nem egy komoly akciójáték. Nem érdekel. Komoly játékra van szükségem.' Azt gondoltuk, hogy ez jó móka. Imádtuk, szerintünk remek lett mindkettő. A narratíva és a karakterek is elképesztőek voltak. Szóval, képtelesen fogalmazva, nem ástuk el a fejlesztőket. De az igaz, hogy ha rétegjátékot készít az ember, akkor sokkal semlegesebb humorral kell azt tenni, mert az nagyon személyes. Van aki szereti a viccet, van aki nem."
Ebből a nyilatkozatból sajnos azt szűrhetjük le, hogy minden korábbi találgatás, pletyka ellenére a DiCE nem dolgozik a Bad Company 3-on.
A mai napig rengeteg Battlefield-rajongó nyúzza a DiCE fórumait, hogy folytassák már a Bad Company al-sorozatot is. A csapat eddig nem adott érdemi magyarázatot a késlekedésre, ám ma megtört a jég és Lars Gustavsson kreatív igazgató kifejtette, miért nem készült eddig Bad Company 3. "Ez a döntés igazából a rétegjátékról és a nagy piacról szól szerintem. Minél inkább rétegjátékot készítünk, annál boldogabbak lesznek a rajongók - de kisebb is a befogadó közönség."
"Mikor elkészítettük az eredeti Bad Companyt és a második részt rengeteg kritikát kaptunk. 'Miért játszanék ezzel? Ez nem egy komoly akciójáték. Nem érdekel. Komoly játékra van szükségem.' Azt gondoltuk, hogy ez jó móka. Imádtuk, szerintünk remek lett mindkettő. A narratíva és a karakterek is elképesztőek voltak. Szóval, képtelesen fogalmazva, nem ástuk el a fejlesztőket. De az igaz, hogy ha rétegjátékot készít az ember, akkor sokkal semlegesebb humorral kell azt tenni, mert az nagyon személyes. Van aki szereti a viccet, van aki nem."
Ebből a nyilatkozatból sajnos azt szűrhetjük le, hogy minden korábbi találgatás, pletyka ellenére a DiCE nem dolgozik a Bad Company 3-on.