SG.hu
Duplázódhat a magyar táblagépek piaca
Stratégiai megállapodást kötött a MyAudio magyar táblagép gyártó és forgalmazó és a NordTelekom.
Stratégiai megállapodást kötött a magyar táblagép gyártó és forgalmazó MyAudio és a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett NordTelekom Nyrt. Ennek alapján a tavaly mintegy 70 ezer darab táblagépet és okostelefont értékesítő MyAudio a jövőben a NordTelekom mobilszolgáltatásával felszerelt tableteket forgalmaz majd. Az együttműködés szerint bizonyos MyAudio táblagéphez vagy okostelefonhoz a mobilinternet mellé ingyenesen előre telepített VOIP telefonszolgáltatás is jár. A MyAudio 2013-ban a tablet piac duplázódását várja, míg az okostelefon piacon ennél sokkal nagyobb növekedést tervez.
A közlemény szerint a termékeket gyártó és forgalmazó AC&IP Control Kft. 2006-ban alakult, teljes mértékben magyar tulajdonosi háttérrel. A cég kezdetben az MP3 és MP4 lejátszó készülékekre fókuszált, de a telített hazai piacon is sikerült megvetnie a lábát és túlnőni a konkurens cégeken. A MyAudio széles termékpalettájával, folyamatosan megújuló kínálatával 2009-re piacvezető pozíciót szerzett, amit évről évre sikerült megőriznie és eredményét növelnie. A cég vevői olyan nagy hazai hipermarketek és műszaki áruházláncok, mint a Tesco, a Media Markt, az Auchan és az Euronics, valamint számos más kis-és nagykereskedelmi partner.
A NordTelekom a jövőben elsősorban külföldi projektek és együttműködések beindítását tervezi a hazai piaci jelenlét fenntartása mellett. A MyAudio-val kötött együttműködési megállapodás jól illeszkedik ebbe a növekedési stratégiába, melynek támogatásához a cég maximum 200 millió forint névértékű tőkeemelést hajt végre. Ennek részeként jövő hétfőn, június 10-én a Budapesti Értéktőzsdén tőzsdei aukció keretében a NordTelekom maximum 13 millió részvényére lehet vételi ajánlatot tenni 16-20 forint közötti árfolyamon.
A megállapodás alapján a MyAudio egyrészt pár hónapos ingyenes NordTelekom mobilinternet előfizetést nyújt meghatározott MyAudio tablet és okostelefon készülékhez. Másrészt a vállalat tervei szerint a készülékekre gyárilag telepített IP alapú telefonálást nyújtó alkalmazással telepítve szállítja a készüléket és a vásárlók ingyen telefonálhatnak majd bizonyos hívásirányokba egy előre meghatározott értékben. Az együttműködéstől a MyAudio a készülékeladások növekedését várja, míg a NordTelekom a kezdeti ingyenes időszak után a mobilinternet és VOIP telefon előfizetői számának dinamikus növekedésére számít.
A MyAudio 2011-ben a külföldi piacokat vette célba és először a szlovák, a cseh, a lengyel, majd a szlovén és horvát területekre is kiterjesztette disztribúcióját. 2012-ben a tablet pc-k térhódítását az elsők között felismerve alakította át termékszerkezetét és kezdett fókuszálni erre a területre. Tavaly a cég bruttó forgalma meghaladta a 2 milliárd forintot, miután csaknem 70 ezer darab tablet PC-t, valamint okostelefont értékesített. A MyAudio 2013-ban a tablet piac duplázódását várja, míg az okostelefon piacon ennél sokkal nagyobb növekedést tervez.
Stratégiai megállapodást kötött a magyar táblagép gyártó és forgalmazó MyAudio és a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett NordTelekom Nyrt. Ennek alapján a tavaly mintegy 70 ezer darab táblagépet és okostelefont értékesítő MyAudio a jövőben a NordTelekom mobilszolgáltatásával felszerelt tableteket forgalmaz majd. Az együttműködés szerint bizonyos MyAudio táblagéphez vagy okostelefonhoz a mobilinternet mellé ingyenesen előre telepített VOIP telefonszolgáltatás is jár. A MyAudio 2013-ban a tablet piac duplázódását várja, míg az okostelefon piacon ennél sokkal nagyobb növekedést tervez.
A közlemény szerint a termékeket gyártó és forgalmazó AC&IP Control Kft. 2006-ban alakult, teljes mértékben magyar tulajdonosi háttérrel. A cég kezdetben az MP3 és MP4 lejátszó készülékekre fókuszált, de a telített hazai piacon is sikerült megvetnie a lábát és túlnőni a konkurens cégeken. A MyAudio széles termékpalettájával, folyamatosan megújuló kínálatával 2009-re piacvezető pozíciót szerzett, amit évről évre sikerült megőriznie és eredményét növelnie. A cég vevői olyan nagy hazai hipermarketek és műszaki áruházláncok, mint a Tesco, a Media Markt, az Auchan és az Euronics, valamint számos más kis-és nagykereskedelmi partner.
A NordTelekom a jövőben elsősorban külföldi projektek és együttműködések beindítását tervezi a hazai piaci jelenlét fenntartása mellett. A MyAudio-val kötött együttműködési megállapodás jól illeszkedik ebbe a növekedési stratégiába, melynek támogatásához a cég maximum 200 millió forint névértékű tőkeemelést hajt végre. Ennek részeként jövő hétfőn, június 10-én a Budapesti Értéktőzsdén tőzsdei aukció keretében a NordTelekom maximum 13 millió részvényére lehet vételi ajánlatot tenni 16-20 forint közötti árfolyamon.
A megállapodás alapján a MyAudio egyrészt pár hónapos ingyenes NordTelekom mobilinternet előfizetést nyújt meghatározott MyAudio tablet és okostelefon készülékhez. Másrészt a vállalat tervei szerint a készülékekre gyárilag telepített IP alapú telefonálást nyújtó alkalmazással telepítve szállítja a készüléket és a vásárlók ingyen telefonálhatnak majd bizonyos hívásirányokba egy előre meghatározott értékben. Az együttműködéstől a MyAudio a készülékeladások növekedését várja, míg a NordTelekom a kezdeti ingyenes időszak után a mobilinternet és VOIP telefon előfizetői számának dinamikus növekedésére számít.
A MyAudio 2011-ben a külföldi piacokat vette célba és először a szlovák, a cseh, a lengyel, majd a szlovén és horvát területekre is kiterjesztette disztribúcióját. 2012-ben a tablet pc-k térhódítását az elsők között felismerve alakította át termékszerkezetét és kezdett fókuszálni erre a területre. Tavaly a cég bruttó forgalma meghaladta a 2 milliárd forintot, miután csaknem 70 ezer darab tablet PC-t, valamint okostelefont értékesített. A MyAudio 2013-ban a tablet piac duplázódását várja, míg az okostelefon piacon ennél sokkal nagyobb növekedést tervez.