MTI

Ötszáz millió felhasználó Kína legnagyobb mikroblogján

A Sina, vagyis a kínai piacvezető online médiavállalat mikroblogjainak tavaly több mint 500 millió felhasználója volt, 74 százalékkal több, mint egy évvel korábban - jelentette be a cég szerdán.

A Sina mikroblog szolgáltatását naponta 46,2 millióan veszik igénybe - közölte a Sina Corp. Egyúttal beszámolt arról, hogy 2012-ben az üzletág 66 millió dollár bevételt hozott. Az éves jövedelem 23 százaléka a növekvő hozzáadott értéket képviselő szolgáltatásokból származott, míg a fennmaradó 77 százalék reklámból. Hirdetési bevételeik meghaladták az 50 millió dollárt. A Sina nettó jövedelme 2012-ben megközelítette a 530 millió dollárt, ami éves viszonylatban 10 százalékos bővülés.

A vállalat elnök-vezérigazgatója, Cao Kuo-vej (Charles Cao) a friss adatok közzétételekor megjegyezte, terveik között szerepel, hogy szolgáltatásukat kiterjesszék, és még inkább felhasználóbaráttá tegyék, miközben a jövőben a mobil internetre összpontosítanak. A Sina mikroblogok aktív használóinak 75 százaléka mobil eszközről kapcsolódik az internethez. A vállalatot 1998 novemberében alapították, négy üzletággal működik, s mintegy 5 és fél ezer embert foglalkoztat. Neve kínaiul "Hszinlang", ami "új hullámot" jelent.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!