Berta Sándor
Visszatér a Lycos, érkezik a Firefox Junior
Az idén újabb szereplővel bővülhet a böngészőpiac, a Lycos ugyanakkor nem ismeretlen a felhasználók számára. A Mozilla sem tétlenkedik.
Rob Balazy, a Lycos vezérigazgatója ugyan konkrétumokat nem volt hajlandó elárulni, de azt elmondta, hogy a cég nagy dobásra készül 2013-ban, átfogó újításokkal jönnek elő, melyek előnyösek lesznek az internetezők számára. Főként az új keresőre összpontosítanak, mely még ugyan tervezési szakaszban van, de azt már lehet tudni, hogy egyszerű és intuitív lesz. Emellett - a Google stratégiájával ellentétben - nem az internet egészére akarnak koncentrálni, hanem csak a népszerű fogalmakat szeretnék felvenni a keresési indexbe. Mindez azt eredményezheti, hogy a látogatóknak nem kell majd a különböző kevésbé érdekes találatokon átverekedniük magukat az őket érdeklő linkekig, hanem egyből a fontos hivatkozásokat láthatják.
Balazy hozzátette, hogy az Amerikai Egyesült Államokban még jelentős felhasználói táborral rendelkeznek. Az új böngészővel egyrészt ezeket az embereket akarják megszólítani, másrészt új piacokon, elsősorban Európában szeretnék megvetni a lábukat. Jelenleg a keresési találatokat a Yahoo szállítja a Lycos számára, egyelőre még nem lehet tudni, hogy ez a jövőben is így marad-e, vagy sem.
A Komputerswiat lengyel IT-lapra hivatkozva a Neowin arról számolt be, hogy Firefox Junior néven jelenhet meg a Mozilla iPad készülékekre szánt új böngészője. Az első stabil verzió az év első felében, ezen belül is a második negyedévben jelenhet meg. A fejlesztők célja szerint a Junior azokon a területeken lesz majd erős, ahol az Apple iPad-böngészője elvérzik. A program kizárólag teljes képernyős módban fut majd és tartalmazni fog szinkronizálási funkciót is.
Rob Balazy, a Lycos vezérigazgatója ugyan konkrétumokat nem volt hajlandó elárulni, de azt elmondta, hogy a cég nagy dobásra készül 2013-ban, átfogó újításokkal jönnek elő, melyek előnyösek lesznek az internetezők számára. Főként az új keresőre összpontosítanak, mely még ugyan tervezési szakaszban van, de azt már lehet tudni, hogy egyszerű és intuitív lesz. Emellett - a Google stratégiájával ellentétben - nem az internet egészére akarnak koncentrálni, hanem csak a népszerű fogalmakat szeretnék felvenni a keresési indexbe. Mindez azt eredményezheti, hogy a látogatóknak nem kell majd a különböző kevésbé érdekes találatokon átverekedniük magukat az őket érdeklő linkekig, hanem egyből a fontos hivatkozásokat láthatják.
Balazy hozzátette, hogy az Amerikai Egyesült Államokban még jelentős felhasználói táborral rendelkeznek. Az új böngészővel egyrészt ezeket az embereket akarják megszólítani, másrészt új piacokon, elsősorban Európában szeretnék megvetni a lábukat. Jelenleg a keresési találatokat a Yahoo szállítja a Lycos számára, egyelőre még nem lehet tudni, hogy ez a jövőben is így marad-e, vagy sem.
A Komputerswiat lengyel IT-lapra hivatkozva a Neowin arról számolt be, hogy Firefox Junior néven jelenhet meg a Mozilla iPad készülékekre szánt új böngészője. Az első stabil verzió az év első felében, ezen belül is a második negyedévben jelenhet meg. A fejlesztők célja szerint a Junior azokon a területeken lesz majd erős, ahol az Apple iPad-böngészője elvérzik. A program kizárólag teljes képernyős módban fut majd és tartalmazni fog szinkronizálási funkciót is.