SG.hu
Piacteret nyitott a Bónusz Brigád
A Bónusz Brigád nevű közösségi vásárló oldal Piactér néven indítja el új portálját.
A cég közleménye szerint a magyar és nemzetközi viszonylatban is teljesen új modellben megvalósuló első közösségi piacon elsősorban mikro- és kisvállalkozások kínálhatnak kedvezményesen termékeket és szolgáltatásokat a legalább 2,5 milliós elérésű Brigád-közösségnek. Az értékesítő kisebb cégek, egyéni vállalkozók széles körének ezzel olyan új kapu nyílik az internetre, amelyen keresztül számos formában és nagyon hatékonyan juthatnak el saját vevőkörükhöz.
"Több mint féléves fejlesztés után végre bejelenthetjük, hogy elindult a Piactér, a hazánkban és a nemzetközi piacon is egyedülállónak számító platform. A Piactérrel azoknak az egyéni vállalkozóknak, bt-knek és mikrovállakozásoknak is elérhetővé tesszük a közösségi vásárlókat, akik eddig nem tudtak megjelenni a piacon. Ha valaki - akár offline, akár online - termékével, vagy szolgáltatásával nagy tömeget akar elérni az interneten, akkor az mától a Piactéren a legegyszerűbb, leggyorsabb és a legolcsóbb is." - nyilatkozta Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád alapítója a Piactér mai bejelentő sajtótájékoztatóján.
Heller Gábor a Brigád másik alapítója hozzátette: "A közösségi vásárlás céljainak és értékesítési szabályainak alapján sokszor kellett nemet mondanunk bizonyos termékekre vagy szolgáltatásokra, amelyek valamilyen okból nem tudtak megjelenni a Bónusz Brigádon. A Piactér megnyitásával annak a közel 3000 mikro és kisvállalkozásnak is megjelenést tudunk biztosítani, akik a múltban már bejelentkeztek, de nem kerültek ki a Bónusz Brigádra. Mindezt úgy, hogy minőségi standardjainkhoz a jövőben is tartjuk magunkat."
Az új platform azoknak a kis- és mikrovállalkozásoknak, vagy akár egyéni vállalkozóknak, Bt-knek ad lehetőséget a Bónusz Brigád közösségének eléréshez, akik eddig kimaradtak a közösségi vásárlás piacáról. Ennek több oka is lehetett: túl szűk réteget érintő terméket kínáltak; nem tudtak, vagy nem akartak a Brigádban eddig megszokott, jelentős árkedvezményt biztosítani; esetleg vállalkozásuk mérete nem tette őket alkalmassá arra, hogy az óriásra növekedett közösségi vásárlás piacán jelen legyenek. A Piactér önkiszolgáló rendszerébe most már könnyedén saját maguk tudják feltölteni ajánlataikat. Az ajánlatuk sikerességéről - vásárlások száma, beváltások száma, a vásárlók összetétele - a Partnerközpontban megszokott látványos és könnyen áttekinthető felületen kapnak tájékoztatást.
Ajánlataik feltöltése során a partnerek többféle opcióból választhatnak. Lehetőségük van alacsonyabb jutalék esetén a Piactér weboldalára felkerülni, vagy nagyobb jutalék fejében a hírlevélben is megjelenni és a Brigád főoldalára is külön kiemelve kikerülni. A rendszerbe az ajánlatok a Bónusz Brigád jóváhagyása után kerülnek feltöltésre, és akár egy hétig is megvásárolhatóak az oldalon.
A cég közleménye szerint a magyar és nemzetközi viszonylatban is teljesen új modellben megvalósuló első közösségi piacon elsősorban mikro- és kisvállalkozások kínálhatnak kedvezményesen termékeket és szolgáltatásokat a legalább 2,5 milliós elérésű Brigád-közösségnek. Az értékesítő kisebb cégek, egyéni vállalkozók széles körének ezzel olyan új kapu nyílik az internetre, amelyen keresztül számos formában és nagyon hatékonyan juthatnak el saját vevőkörükhöz.
"Több mint féléves fejlesztés után végre bejelenthetjük, hogy elindult a Piactér, a hazánkban és a nemzetközi piacon is egyedülállónak számító platform. A Piactérrel azoknak az egyéni vállalkozóknak, bt-knek és mikrovállakozásoknak is elérhetővé tesszük a közösségi vásárlókat, akik eddig nem tudtak megjelenni a piacon. Ha valaki - akár offline, akár online - termékével, vagy szolgáltatásával nagy tömeget akar elérni az interneten, akkor az mától a Piactéren a legegyszerűbb, leggyorsabb és a legolcsóbb is." - nyilatkozta Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád alapítója a Piactér mai bejelentő sajtótájékoztatóján.
Heller Gábor a Brigád másik alapítója hozzátette: "A közösségi vásárlás céljainak és értékesítési szabályainak alapján sokszor kellett nemet mondanunk bizonyos termékekre vagy szolgáltatásokra, amelyek valamilyen okból nem tudtak megjelenni a Bónusz Brigádon. A Piactér megnyitásával annak a közel 3000 mikro és kisvállalkozásnak is megjelenést tudunk biztosítani, akik a múltban már bejelentkeztek, de nem kerültek ki a Bónusz Brigádra. Mindezt úgy, hogy minőségi standardjainkhoz a jövőben is tartjuk magunkat."
Az új platform azoknak a kis- és mikrovállalkozásoknak, vagy akár egyéni vállalkozóknak, Bt-knek ad lehetőséget a Bónusz Brigád közösségének eléréshez, akik eddig kimaradtak a közösségi vásárlás piacáról. Ennek több oka is lehetett: túl szűk réteget érintő terméket kínáltak; nem tudtak, vagy nem akartak a Brigádban eddig megszokott, jelentős árkedvezményt biztosítani; esetleg vállalkozásuk mérete nem tette őket alkalmassá arra, hogy az óriásra növekedett közösségi vásárlás piacán jelen legyenek. A Piactér önkiszolgáló rendszerébe most már könnyedén saját maguk tudják feltölteni ajánlataikat. Az ajánlatuk sikerességéről - vásárlások száma, beváltások száma, a vásárlók összetétele - a Partnerközpontban megszokott látványos és könnyen áttekinthető felületen kapnak tájékoztatást.
Ajánlataik feltöltése során a partnerek többféle opcióból választhatnak. Lehetőségük van alacsonyabb jutalék esetén a Piactér weboldalára felkerülni, vagy nagyobb jutalék fejében a hírlevélben is megjelenni és a Brigád főoldalára is külön kiemelve kikerülni. A rendszerbe az ajánlatok a Bónusz Brigád jóváhagyása után kerülnek feltöltésre, és akár egy hétig is megvásárolhatóak az oldalon.