SG.hu
Több mint tízezer otthon nyomtatott vasúti menetjegy
Egyre népszerűbb a MÁV-START Zrt. legújabb kényelmi szolgáltatása: elérte a tízezret azon internetes vásárlások száma, amiben otthoni nyomtatással kérték az utasok a jegyet. A cég közleménye szerint az online rendszerben az indulás óta több mint kétmillió jegyet vásároltak az utasok, az otthoni nyomtatás lehetőségét jelenleg minden hetedik interneten vásárló veszi igénybe.
Kevesebb, mint két hónap telt el az otthoni jegynyomtatás bevezetése és a tízezredik otthoni nyomtatást választó vásárlás között. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az elmúlt nyolc hét alatt tízezer vásárló sem a pénztárakat, sem az állomási jegykiadó automatákat nem vette igénybe a jegyvásárláshoz, elkerülve a várakozást és egyúttal csökkentve a többi utas sorbanállásra fordított idejét. Az első időszak statisztikai adatai egyértelműen mutatják, hogy hétről hétre nő az interneten vásárló, de nem az állomási jegykiadó automatáknál jegyet nyomtató utazók száma. Az online jegyértékesítés növekvő népszerűségéhez a kényelmen túl hozzájárul, hogy elővételben, az utazás előtt akár hatvan nappal is megválthatók a jegyek.
A MÁV-START Zrt. a legújabb kényelmi szolgáltatását - amely segítségével bárhol, akár otthon is ki lehet nyomtatni az interneten megvásárolt belföldi menetjegyeket, pót-, hely- és kerékpárjegyeket - 2011 november közepén indította el. Emellett természetesen továbbra is igénybe vehető az ország negyven állomásán található hatvan jegykiadó automata az online fizetéskor kapott kóddal. Az internetes menetjegyváltás (e-ticket) lehetősége 2008. óta érhető el a személyszállító vasúttársaságnál, azóta egymillió feletti vásárlással több, mint kétmillió jegyet vásároltak a rendszerben az utazók. Folyamatosan nő a felhasználók száma is, jelenleg több mint 200 ezer regisztrált felhasználó van.
A MÁV-START Zrt. az internetes jegyértékesítési rendszerét folyamatosan fejleszti. A vasúttársaság célja, hogy egyszerűbb és gyorsabb legyen a menetjegyvásárlás, és így a szolgáltatást az utazók egyre nagyobb arányban vegyék igénybe. A jegyek otthoni nyomtatása az utaselégedettség növelése érdekében elindított jegyértékesítés-modernizálás első jelentős állomása volt, amelyet a cég közleménye szerint további fejlesztések követnek az online vásárlás erőteljesebb elterjedését elősegítve.
Kevesebb, mint két hónap telt el az otthoni jegynyomtatás bevezetése és a tízezredik otthoni nyomtatást választó vásárlás között. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az elmúlt nyolc hét alatt tízezer vásárló sem a pénztárakat, sem az állomási jegykiadó automatákat nem vette igénybe a jegyvásárláshoz, elkerülve a várakozást és egyúttal csökkentve a többi utas sorbanállásra fordított idejét. Az első időszak statisztikai adatai egyértelműen mutatják, hogy hétről hétre nő az interneten vásárló, de nem az állomási jegykiadó automatáknál jegyet nyomtató utazók száma. Az online jegyértékesítés növekvő népszerűségéhez a kényelmen túl hozzájárul, hogy elővételben, az utazás előtt akár hatvan nappal is megválthatók a jegyek.
A MÁV-START Zrt. a legújabb kényelmi szolgáltatását - amely segítségével bárhol, akár otthon is ki lehet nyomtatni az interneten megvásárolt belföldi menetjegyeket, pót-, hely- és kerékpárjegyeket - 2011 november közepén indította el. Emellett természetesen továbbra is igénybe vehető az ország negyven állomásán található hatvan jegykiadó automata az online fizetéskor kapott kóddal. Az internetes menetjegyváltás (e-ticket) lehetősége 2008. óta érhető el a személyszállító vasúttársaságnál, azóta egymillió feletti vásárlással több, mint kétmillió jegyet vásároltak a rendszerben az utazók. Folyamatosan nő a felhasználók száma is, jelenleg több mint 200 ezer regisztrált felhasználó van.
A MÁV-START Zrt. az internetes jegyértékesítési rendszerét folyamatosan fejleszti. A vasúttársaság célja, hogy egyszerűbb és gyorsabb legyen a menetjegyvásárlás, és így a szolgáltatást az utazók egyre nagyobb arányban vegyék igénybe. A jegyek otthoni nyomtatása az utaselégedettség növelése érdekében elindított jegyértékesítés-modernizálás első jelentős állomása volt, amelyet a cég közleménye szerint további fejlesztések követnek az online vásárlás erőteljesebb elterjedését elősegítve.