SG.hu

Táblagépeket célzó kiadványszerkesztőt adott ki az Adobe

Táblagépekre készült, a kiadók egyedi igényei szerint kialakított üzemeltetett közzétételi megoldást dobott piacra az Adobe.

Az Adobe kiadta a Digital Publishing Suite szoftvercsomag Enterprise Edition kiadását. Ez számos azonnal használatba vehető üzemeltetett szoftverszolgáltatást és megjelenítő technológiát tartalmaz, amelyek magazinok, újságok és kiadványok létrehozására, terjesztésére, értékesítésére és elemzésére szolgálnak. Az Enterprise Edition fő célplatformjai az Androidos táblagépek, például a Motorola Xoom és Samsung Galaxy Tab, valamint a RIM PlayBook és az iOS operációs rendszert futtató táblagépek.

Ez a közzétételi megoldás lehetővé teszi testre szabott, táblagépeket megcélzó közzétételi megoldás bevezetését a meglévő kiadási folyamatok és infrastruktúra megbontása nélkül. A mai hír azt a közleményt követi, amelyből kiderült, hogy az Adobe Digital Publishing Suite mind az Apple App Store előfizetéseket, mind a Google One Pass támogatását tartalmazza a magazinok és hírújságok kiadói számára.

"A kiadókat teljesen felvillanyozta a táblagépek elterjedése, hiszen ezeken a magazinok és egyéb kiadványok új, izgalmas, az olvasókat lekötő formátumokban jelenhetnek meg, a hirdetők pedig interaktív, nagy hatásfokú reklámokkal jelenhetnek meg" - sorolta David Wadhwani, az Adobe kreatív és interaktív megoldásokért felelős részlegének alelnöke. A cég közleménye szerint a szoftverrel a kiadók az Adobe Creative Suite 5 eszközeire épülő, testreszabott digitális közzétételi megoldást kapnak kézhez, amely szorosan együttműködik az Adobe Online Marketing Suite csomaggal, a meglévő, háttérben működő szerkesztői közzétételi platformokkal és a harmadik féltől származó előfizetési rendszerekkel.

A számos vállalati szintű szolgáltatás lehetővé teszi a látványos digitális tartalmak költséghatékony megalkotását és terjesztését táblagépek széles körére, a szerkesztői és hirdetési elemzésekkel pedig lehetőség nyílik rugalmas kereskedelmi modellek alkalmazására. A kiadóknak számos lehetőség áll rendelkezésére a digitális kiadványok terjesztésére: saját weboldaluk, tartalomforgalmazók vagy vezető mobil piacterek, például az Apple App Store és az Android Market. A nagy kiadóknak szánt Adobe Digital Publishing Suite Enterprise Edition kiadást már számos vezető kiadó használja - például a Bonnier, a Condé Nast, a Globo Media Group, a Martha Stewart Living Omnimedia és a National Geographic - így a világ néhány leghíresebb kiadványa már táblagépeken is elérhető.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!