MTI
Az üzemanyagtakarékos autók felé kacsingat az Infineon
Az Infineon félvezető áramkör gyártó konszern igazgatója Peter Bauer nagy üzleti lehetőségeket lát az autóipar üzemanyagtakarékos járművek gyártására való átállásában.
Egy belsőégésű motoros személyautóba átlagosan 200-300 dollár (162-243 euró) értékben építenek be félvezető áramköröket, a hibrid autóknál ennek másfélszeresére, az elektromos autóknál pedig kétszeresére van szükség - mutatott rá Peter Bauer. Az Infineon tíz százalékos piaci részesedéssel a legnagyobb autóipari félvezető áramkör beszállító vállalat a világon. A piac évi mintegy tíz százalékos ütemben bővül, de az Infineon vezére még ennél is nagyobb növekedést tervez a cég piaci pozíciójának erősítése érdekében.
Az Infieon bevételének mintegy 30 százaléka származik autóipari félvezető áramkörök értékesítéséből. A cég vezére szerint egyelőre nem kell attól tartani, hogy az ázsiai gyártók komoly konkurenciát támasztanának a piacon, bár a kínai gyártók megjelenésére előbb vagy utóbb számítani kell.
Egy belsőégésű motoros személyautóba átlagosan 200-300 dollár (162-243 euró) értékben építenek be félvezető áramköröket, a hibrid autóknál ennek másfélszeresére, az elektromos autóknál pedig kétszeresére van szükség - mutatott rá Peter Bauer. Az Infineon tíz százalékos piaci részesedéssel a legnagyobb autóipari félvezető áramkör beszállító vállalat a világon. A piac évi mintegy tíz százalékos ütemben bővül, de az Infineon vezére még ennél is nagyobb növekedést tervez a cég piaci pozíciójának erősítése érdekében.
Az Infieon bevételének mintegy 30 százaléka származik autóipari félvezető áramkörök értékesítéséből. A cég vezére szerint egyelőre nem kell attól tartani, hogy az ázsiai gyártók komoly konkurenciát támasztanának a piacon, bár a kínai gyártók megjelenésére előbb vagy utóbb számítani kell.