SG.hu
Kereskedelmi együttműködésre lép a CEMP és a Metropol
2009 decemberétől kereskedelmi együttműködésre lép Magyarország legnagyobb példányszámú, ingyenes napilapja a Metropol és az online médiapiac meghatározó szereplője, a CEMP (Central European Media & Publishing) Sales House.
Az együttműködés fókuszában a kis- és középvállalkozások állnak, az oktatási- és álláshirdetési szektor fókuszával. A két utóbbi területen piacvezető Metropol napilap, szakmai mellékleteit és azonos nevű online portáljait (Állásles.info és a Pályafutás.info) a CEMP portfóliójába tartozó weboldalakkal együttműködve kívánja népszerűsíteni a jövőben.
"Abban bízunk, hogy ez a kereskedelmi együttműködés nem csak az értékesítésben hoz majd hasznot mindkét fél számára, hanem látogatottságnövelő hatással is lesz a Metropol oldalaira" - mondta Guttengéber Csaba a Metropol napilap kereskedelmi igazgatója. "Az együttműködés keretein belül olyan kommunikációs megoldásokat alakítottunk ki a kisvállalatok számára, amelyek az Index és a Metropol nagy elérését ötvözik a CEMP tematikus kiadványainak célzottságával" - emelte ki Ziegler Gábor a CEMP Sales House értékesítési igazgatója.
Az együttműködés fókuszában a kis- és középvállalkozások állnak, az oktatási- és álláshirdetési szektor fókuszával. A két utóbbi területen piacvezető Metropol napilap, szakmai mellékleteit és azonos nevű online portáljait (Állásles.info és a Pályafutás.info) a CEMP portfóliójába tartozó weboldalakkal együttműködve kívánja népszerűsíteni a jövőben.
"Abban bízunk, hogy ez a kereskedelmi együttműködés nem csak az értékesítésben hoz majd hasznot mindkét fél számára, hanem látogatottságnövelő hatással is lesz a Metropol oldalaira" - mondta Guttengéber Csaba a Metropol napilap kereskedelmi igazgatója. "Az együttműködés keretein belül olyan kommunikációs megoldásokat alakítottunk ki a kisvállalatok számára, amelyek az Index és a Metropol nagy elérését ötvözik a CEMP tematikus kiadványainak célzottságával" - emelte ki Ziegler Gábor a CEMP Sales House értékesítési igazgatója.