SG.hu
Világkampányt indít a Monster online állásközvetítő
A Monster sokoldalú világkampányt indít a márka népszerűsítésére. A "Your Calling is Calling" kampányt a BBDO Worldwide reklámügynökség szervezi.
A Monster Worldwide cég, a globális online állásközvetítői szolgáltatásokat kínáló Monster anyavállalata bejelentette, hogy "Your Calling is Calling" címen új, világméretű marketinghadjáratot indít termékei népszerűsítésére. A kampány olyan vállalatként, olyan márkaként népszerűsíti a Monstert szerte a világon, amelynek segítségével a munkavállalók könnyebben megvalósíthatják életcéljaikat.
"Új kampányunk hitelesen tükrözi, hogy a Monster, a világ első online állásközvetítő vállalata milyen markánsan jelen van a világpiacon. Azt is jelzi, hogy megértettük: márkánk vezető pozícióját csak úgy őrizhetjük meg, ha nem csupán munkaerő- és állásközvetítőként funkcionálunk" - mondta Sal Iannuzzi, a Monster Worldwide elnök-vezérigazgatója. "Mivel messzemenően figyelembe vesszük a munkaerő viselkedésében világszerte megfigyelhető változásokat, szeretnénk, ha a Monster nem csak a jobb állás ígéretét testesítené meg a közvélemény szemében, hanem értékes szolgáltatásaival azt is elősegítené, hogy az emberek megvalósítsák életcéljaikat. Röviden összefoglalva: arra ösztönözzük az embereket, hogy tegyék jobbá az életüket."
A New York-i BBDO Worldwide által megtervezett multimédiás kampány reklámjai a televízióban, a rádióban, a nyomtatott sajtóban és online felületeken jelennek meg, Céljuk az, hogy az embereket önvizsgálatra késztessék és felismertessék velük, hogy a munkájuk és személyiségük kiteljesedése között szoros kapcsolat áll fenn. A kampány keretében négy, témáját és vizuális megjelenítését tekintve is egyedülálló tévéreklámot mutatnak be. Ezek azt sugallják, hogy a Monster segítségével minden fogyasztó sikeresebben alakíthatja a jövőjét. Az első két reklámot már január első hetében sugározzák az Egyesült Államokban és Nagy-Britanniában, majd a hónap további részében a többi európai piacon is.
Az első, "Hajnal" című reklámfilm kezdetén több száz ember ébred fel vasárnapról hétfőre virradóan, hogy közös erőfeszítéssel valahogyan elhalassza a hajnalt. A reklám azon a közkeletű feltételezésen alapul, hogy sok ember csataként éli meg a hétfőt, amikor a hétvégi pihenő után vissza kell térnie a munkahelyére. A Monster segítségével elérhetik, hogy a hétfő a hét várva várt napja legyen - sugallja a reklám. A második, "Rekeszek" című reklám a munkahelyhez kötött élet egyhangúságát mutatja be: rekeszekbe zárt emberek közlekednek céltalanul a nagyváros utcáin, hatalmas irodaépületek között, miközben egy szerencsés fickó - hála a Monsternak - más utat választ magának.
A négy tévéreklámot a szakma legtehetségesebbjei közé tartozó filmrendezők - Frank Budgen, Daniel Kleinman, Rupert Sanders és Nicolai Fuglsig - készítették, ami szintén bizonyítja a kampány komolyságát és méretét. ""Igazi csapatmunka volt, a világ minden tájáról gyűltek össze az alkotók, hogy elkészítsék a Monster kampányának anyagait" - mondta John Osborn, a BBDO New York-i részlegének elnök-vezérigazgatója. "A reklámhadjárat az aktív és a passzív álláskeresőket egyaránt célba veszi, hiszen ők alkotják a lehetséges ügyfelek túlnyomó többségét. Kreatív kampányunk célja, hogy kimozdítsa őket mozdulatlanságukból, megmutassa nekik, hogy igenis szebbé, jobbá tehetik az életüket. Nagyon büszkék vagyunk erre a munkánkra."
A "Your Calling is Calling" kampány az online felületekre, a nyomtatott sajtóra és a rádióra is kiterjed. Az online akció új és megújított reklámokból áll, amelyek határozottan és következetesen népszerűsítik a Monster márkanevet. Új reklámjaink több napi- és hetilapban is megjelennek. Kezdetben ugyanazon a kreatív platformon alapulnak, mint a többi reklám, majd havonta különféle vertikális elrendezésekben lesznek láthatók. Rádióreklámjaink a világ különféle térségeiben kiválasztott piacokon lesznek hallhatók.
A Monster online látogatói teljesen felújított weblapra érkeznek, amely könnyebben használható és hűen tükrözi a "Your Calling is Calling" üzenetét. A megújított "The Monster" honlapon azonnal hozzáférhetünk a testre szabott információkhoz, például eddigi próbálkozásaink történetéhez, így könnyebben kereshetünk megfelelő állást magunknak. A Monster többször kitüntetett honlapján navigálók minden szükséges információt és tanácsot megkapnak. Az új kinézetű honlap az Egyesült Államokban, Nagy-Britanniában, Franciaországban, Németországban és Hollandiában már ma is elérhető, de az elkövetkező hónapokban a többi országban is megjelenik.
A Monster ezenkívül a világ minden részén, valamennyi weblapjára új keresőprogramokat telepített, hiszen tavaly, az új technológia megjelenése után meredeken emelkedett az egyesült államokbeli weblapra bejelentkezett álláskeresők száma. A programok révén az álláskeresők még hatékonyabban finomíthatják, módosíthatják és tökéletesíthetik a keresést, és egyszerűbben lebonyolíthatják az egész jelentkezési folyamatot.
A Monster Worldwide cég, a globális online állásközvetítői szolgáltatásokat kínáló Monster anyavállalata bejelentette, hogy "Your Calling is Calling" címen új, világméretű marketinghadjáratot indít termékei népszerűsítésére. A kampány olyan vállalatként, olyan márkaként népszerűsíti a Monstert szerte a világon, amelynek segítségével a munkavállalók könnyebben megvalósíthatják életcéljaikat.
"Új kampányunk hitelesen tükrözi, hogy a Monster, a világ első online állásközvetítő vállalata milyen markánsan jelen van a világpiacon. Azt is jelzi, hogy megértettük: márkánk vezető pozícióját csak úgy őrizhetjük meg, ha nem csupán munkaerő- és állásközvetítőként funkcionálunk" - mondta Sal Iannuzzi, a Monster Worldwide elnök-vezérigazgatója. "Mivel messzemenően figyelembe vesszük a munkaerő viselkedésében világszerte megfigyelhető változásokat, szeretnénk, ha a Monster nem csak a jobb állás ígéretét testesítené meg a közvélemény szemében, hanem értékes szolgáltatásaival azt is elősegítené, hogy az emberek megvalósítsák életcéljaikat. Röviden összefoglalva: arra ösztönözzük az embereket, hogy tegyék jobbá az életüket."
A New York-i BBDO Worldwide által megtervezett multimédiás kampány reklámjai a televízióban, a rádióban, a nyomtatott sajtóban és online felületeken jelennek meg, Céljuk az, hogy az embereket önvizsgálatra késztessék és felismertessék velük, hogy a munkájuk és személyiségük kiteljesedése között szoros kapcsolat áll fenn. A kampány keretében négy, témáját és vizuális megjelenítését tekintve is egyedülálló tévéreklámot mutatnak be. Ezek azt sugallják, hogy a Monster segítségével minden fogyasztó sikeresebben alakíthatja a jövőjét. Az első két reklámot már január első hetében sugározzák az Egyesült Államokban és Nagy-Britanniában, majd a hónap további részében a többi európai piacon is.
Az első, "Hajnal" című reklámfilm kezdetén több száz ember ébred fel vasárnapról hétfőre virradóan, hogy közös erőfeszítéssel valahogyan elhalassza a hajnalt. A reklám azon a közkeletű feltételezésen alapul, hogy sok ember csataként éli meg a hétfőt, amikor a hétvégi pihenő után vissza kell térnie a munkahelyére. A Monster segítségével elérhetik, hogy a hétfő a hét várva várt napja legyen - sugallja a reklám. A második, "Rekeszek" című reklám a munkahelyhez kötött élet egyhangúságát mutatja be: rekeszekbe zárt emberek közlekednek céltalanul a nagyváros utcáin, hatalmas irodaépületek között, miközben egy szerencsés fickó - hála a Monsternak - más utat választ magának.
A négy tévéreklámot a szakma legtehetségesebbjei közé tartozó filmrendezők - Frank Budgen, Daniel Kleinman, Rupert Sanders és Nicolai Fuglsig - készítették, ami szintén bizonyítja a kampány komolyságát és méretét. ""Igazi csapatmunka volt, a világ minden tájáról gyűltek össze az alkotók, hogy elkészítsék a Monster kampányának anyagait" - mondta John Osborn, a BBDO New York-i részlegének elnök-vezérigazgatója. "A reklámhadjárat az aktív és a passzív álláskeresőket egyaránt célba veszi, hiszen ők alkotják a lehetséges ügyfelek túlnyomó többségét. Kreatív kampányunk célja, hogy kimozdítsa őket mozdulatlanságukból, megmutassa nekik, hogy igenis szebbé, jobbá tehetik az életüket. Nagyon büszkék vagyunk erre a munkánkra."
A "Your Calling is Calling" kampány az online felületekre, a nyomtatott sajtóra és a rádióra is kiterjed. Az online akció új és megújított reklámokból áll, amelyek határozottan és következetesen népszerűsítik a Monster márkanevet. Új reklámjaink több napi- és hetilapban is megjelennek. Kezdetben ugyanazon a kreatív platformon alapulnak, mint a többi reklám, majd havonta különféle vertikális elrendezésekben lesznek láthatók. Rádióreklámjaink a világ különféle térségeiben kiválasztott piacokon lesznek hallhatók.
A Monster online látogatói teljesen felújított weblapra érkeznek, amely könnyebben használható és hűen tükrözi a "Your Calling is Calling" üzenetét. A megújított "The Monster" honlapon azonnal hozzáférhetünk a testre szabott információkhoz, például eddigi próbálkozásaink történetéhez, így könnyebben kereshetünk megfelelő állást magunknak. A Monster többször kitüntetett honlapján navigálók minden szükséges információt és tanácsot megkapnak. Az új kinézetű honlap az Egyesült Államokban, Nagy-Britanniában, Franciaországban, Németországban és Hollandiában már ma is elérhető, de az elkövetkező hónapokban a többi országban is megjelenik.
A Monster ezenkívül a világ minden részén, valamennyi weblapjára új keresőprogramokat telepített, hiszen tavaly, az új technológia megjelenése után meredeken emelkedett az egyesült államokbeli weblapra bejelentkezett álláskeresők száma. A programok révén az álláskeresők még hatékonyabban finomíthatják, módosíthatják és tökéletesíthetik a keresést, és egyszerűbben lebonyolíthatják az egész jelentkezési folyamatot.