SG.hu

Belép Magyarországra az iProspect

Az iProspect a mai napon bejelentette az iProspect Magyarország indulását. Az új iroda része az iProspect folyamatos globális terjeszkedésének, amelynek célja, hogy a marketing-szakembereket könnyen alkalmazható globális keresőmarketing megoldásokkal lássa el.

Az egyesült államokbeli keresőmarketing vállalat jelenleg Bostonban, San Franciscóban, Spanyolországban, Svédországban, Hollandiában, Dániában, Norvégiában, Magyarországon és Ausztráliában rendelkezik irodával. "Az iProspect Magyaroszág beindításával nem csupán a jelenlétünket növeljük Európában," - nyilatkozta Robert Murray, az iProspect U.S. elnöke, "hanem új szintre emelünk egy olyan piacot, amelyet elsősorban kisebb, korai stádiumban lévő vállalatok uralnak. Mostantól a magyar piac keresőmarketingesei hozzáférhetnek az iProspect által az elmúlt 12 év alatt kifejlesztett eszközökhöz, képzésekhez és technikákhoz."

"Az iProspect márka a kiválóság és a lenyűgöző eredmények szinonimájává vált" - nyilatkozta Keresztúri Gergely, az iProspect Hungary keresőmarketing igazgatója. "Nem fér hozzá kétség, hogy az iProspect kiterjedt tapasztalata, szakértelme és kifinomult saját fejlesztésű módszerei révén széles körben - világszerte - a keresőmarketing első számú szereplőjeként elismert. Ezeket az elemeket a helyi piac ismeretével kombinálva erőteljes, a versenytársak közül messze kiemelkedő szolgáltatásokat nyújtunk. Ügyfeleink elismerik az ebben rejlő értéket és az általa biztosított előnyöket."

A londoni székhelyű Aegis plc által 2004 decemberében felvásárolt iProspect U.S. a világ legnagyobb márkái közül jó néhánynak nyújt tanácsadási szolgáltatásokat, mind a természetes keresőoptimalizálás, mind a pay-per-click hirdetés terén. A cég terjeszkedése a nemzetközi piacokon az egyesült államokbeli ügyfelek számára is határozott előnyökkel jár.

"Jelenlétünk a fontosabb nemzetközi piacokon ügyfeleink számára azt jelenti, hogy mindkét oldal előnyeit élvezhetik" - magyarázza Murray. "A helyi piac ismerete kombinálva eszközeinkkel, folyamatainkkal és stratégiáinkkal, nemcsak, hogy meggyőző kínálatot eredményez, de csökkenti a hatásfokveszteségeket és inkonzisztenciákat, amelyek gyakran előfordulnak, amikor a keresőmarketing szakemberek világszerte több keresőbeszállítóval dolgoznak. A mi megoldásunk kiszűri ezeket a kihívásokat."

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!