Napi Online
Egyre célzottabbak lesznek a reklámok
Nincs már messze az idő, amikor a hirdetők bárhol, bármikor utolérhetik az embereket üzeneteik eljuttatása céljából, ráadásul jóval célzottabban tehetik majd meg ezt, mint ma.
A mobilszolgáltatók napjainkban is használják a bázisállomásaik segítségével működő háromszögelésen, illetve a műholdas helymeghatározási rendszeren alapuló tájékozódási megoldásokat, hogy tájékoztatást adjanak ügyfeleiknek a közelükben lévő vendéglőkről, mozikról stb., ám ebben benne van a lehetősége annak is, hogy hirdetők küldenek reklámokat a mobilokra, amelyekben tudatják azok tulajdonosaival, milyen nagyszerű lehetőségek közelében gyalogolnak éppen.
A Specific Media Inc és a TACODA online hirdetési hálózatok arra készülnek, hogy öt éven belül az emberek szokásaihoz illeszkedő reklámokat küldenek el zsebtelefonjukra, illetve digitális televíziójukra. A viselkedésüket az általuk választott internetes keresések vagy programválasztások alapján működő technológiákkal derítik fel, majd ehhez igazodó hirdetésekkel bombázzák meg őket. A digitális tévénél például lehetséges lesz, hogy az egy háztartásban élő, de külön tévét néző emberek más-más reklámokat lássanak.
A reklámozók tervei felkeltették az USA távközlési hatóságának figyelmét is, amely már ki is bocsátott a rendelkezést, amely kötelezi a hirdetőket, hogy szerezzék meg a mobiltelefon-tulajdonosok világosan kifejezett engedélyét a tevékenységükhöz, mielőtt elkezdenek azok szokásaihoz és a pillanatnyi helyzetéhez igazodó reklámokat küldeni a készülékükre - írja a Business Week.
A mobilszolgáltatók napjainkban is használják a bázisállomásaik segítségével működő háromszögelésen, illetve a műholdas helymeghatározási rendszeren alapuló tájékozódási megoldásokat, hogy tájékoztatást adjanak ügyfeleiknek a közelükben lévő vendéglőkről, mozikról stb., ám ebben benne van a lehetősége annak is, hogy hirdetők küldenek reklámokat a mobilokra, amelyekben tudatják azok tulajdonosaival, milyen nagyszerű lehetőségek közelében gyalogolnak éppen.
A Specific Media Inc és a TACODA online hirdetési hálózatok arra készülnek, hogy öt éven belül az emberek szokásaihoz illeszkedő reklámokat küldenek el zsebtelefonjukra, illetve digitális televíziójukra. A viselkedésüket az általuk választott internetes keresések vagy programválasztások alapján működő technológiákkal derítik fel, majd ehhez igazodó hirdetésekkel bombázzák meg őket. A digitális tévénél például lehetséges lesz, hogy az egy háztartásban élő, de külön tévét néző emberek más-más reklámokat lássanak.
A reklámozók tervei felkeltették az USA távközlési hatóságának figyelmét is, amely már ki is bocsátott a rendelkezést, amely kötelezi a hirdetőket, hogy szerezzék meg a mobiltelefon-tulajdonosok világosan kifejezett engedélyét a tevékenységükhöz, mielőtt elkezdenek azok szokásaihoz és a pillanatnyi helyzetéhez igazodó reklámokat küldeni a készülékükre - írja a Business Week.