MTI
Töretlen az online reklámkiadások bővülése
Tavaly 34 százalékkal, 17 milliárd dollárra nőttek az Egyesült Államokban az online hirdetési kiadások. A tavalyi utolsó negyedben 32 százalék volt a növekedés, 4,8 milliárd dollárra.
A globális internetcégek, mint a Google vagy a Yahoo hirdetési bevételeinek növekedése ugyanakkor párhuzamosan haladt a hagyományos hirdetési média, az újságok, magazinok, a televízió és rádió hirdetési bevételeinek stagnálásával, illetve csekély mértékű csökkenésével. Az eredményeit nemrégiben közzétevő Google tavaly több mint megduplázta nyereségét: adózott eredménye 3,1 milliárd dollárra nőtt 2006-ban a 2005-ös 1,5 milliárd dollár után. Az éves forgalom 10,6 milliárd dollárra bővült a megelőző 6,1 milliárdról.
A globális internetcégek, mint a Google vagy a Yahoo hirdetési bevételeinek növekedése ugyanakkor párhuzamosan haladt a hagyományos hirdetési média, az újságok, magazinok, a televízió és rádió hirdetési bevételeinek stagnálásával, illetve csekély mértékű csökkenésével. Az eredményeit nemrégiben közzétevő Google tavaly több mint megduplázta nyereségét: adózott eredménye 3,1 milliárd dollárra nőtt 2006-ban a 2005-ös 1,5 milliárd dollár után. Az éves forgalom 10,6 milliárd dollárra bővült a megelőző 6,1 milliárdról.