SG.hu
Ötéves az Electro World
Terjeszkedési tervek és születésnapi kedvezmények az Electro Worldnél, az áruházlánc jövőre a 20 százalékos piaci részesedés elérését tervezi.
Ötévesek lettünk! - hirdeti az Electro World, amely 2002 februárjában nyitotta meg első magyarországi áruházát Budaörsön. Az elmúlt öt év során hálózattá bővült a vállalat, melynek éves forgalma ma már meghaladja a 21 milliárd forintot. A már megszokott ajánlatokon túl a születésnap alkalmából két héten keresztül akciókkal várja a vásárlókat az Electro World.
A Dixons cégcsoport magyarországi leányvállalata elmúlt öt évét a fokozatos terjeszkedés jellemzi. A budaörsi áruház megnyitása után 2002 novemberében Soroksáron a második, 2003 áprilisában Budakalászon a harmadik üzlet nyitotta meg kapuit. 2004 márciusában kezdte meg működését az első vidéki áruház Pécsett és ezt követően júniusban, Debrecenben is létesült Electro World üzlet. 2005 októberében megnyílt a hatodik áruház Dunakeszin, és tavaly a Camponában, az első bevásárlóközpontban megnyitott üzlettel az áruházlánc üzleteinek alapterülete több mint 30 ezer négyzetméterre nőtt. Az Electro World már internetes áruházzal is rendelkezik.
A tavaly nyáron kinevezett új menedzsment hosszú távú célja, hogy 2008 év végéig áruházaink számát tízre és piaci részesedését 20 százalékra növelje. Alm Attila, az Electro World Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: "A jövő a technikai fejlődésé, ennek jegyében egyre gyorsabban jutnak el hozzánk a legújabb termékek. Az Electro World szakemberei továbbra is azon dolgoznak, hogy a magyar vásárlók a legmodernebb márkás termékekhez a lehető legkedvezőbb áron jussanak hozzá."
Ötévesek lettünk! - hirdeti az Electro World, amely 2002 februárjában nyitotta meg első magyarországi áruházát Budaörsön. Az elmúlt öt év során hálózattá bővült a vállalat, melynek éves forgalma ma már meghaladja a 21 milliárd forintot. A már megszokott ajánlatokon túl a születésnap alkalmából két héten keresztül akciókkal várja a vásárlókat az Electro World.
A Dixons cégcsoport magyarországi leányvállalata elmúlt öt évét a fokozatos terjeszkedés jellemzi. A budaörsi áruház megnyitása után 2002 novemberében Soroksáron a második, 2003 áprilisában Budakalászon a harmadik üzlet nyitotta meg kapuit. 2004 márciusában kezdte meg működését az első vidéki áruház Pécsett és ezt követően júniusban, Debrecenben is létesült Electro World üzlet. 2005 októberében megnyílt a hatodik áruház Dunakeszin, és tavaly a Camponában, az első bevásárlóközpontban megnyitott üzlettel az áruházlánc üzleteinek alapterülete több mint 30 ezer négyzetméterre nőtt. Az Electro World már internetes áruházzal is rendelkezik.
A tavaly nyáron kinevezett új menedzsment hosszú távú célja, hogy 2008 év végéig áruházaink számát tízre és piaci részesedését 20 százalékra növelje. Alm Attila, az Electro World Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: "A jövő a technikai fejlődésé, ennek jegyében egyre gyorsabban jutnak el hozzánk a legújabb termékek. Az Electro World szakemberei továbbra is azon dolgoznak, hogy a magyar vásárlók a legmodernebb márkás termékekhez a lehető legkedvezőbb áron jussanak hozzá."