Berta Sándor

A Microsoft oldalai a leglátogatottabbak

A ComScore cég legfrissebb felmérése szerint folyamatosan nő az internetezők száma, ami elsősorban a szociális közösségi oldalaknak és a videoportáloknak köszönhető.

A vállalat által közzétett adatok tavaly decemberre vonatkoznak. Ezek szerint a legnépszerűbb, a legtöbb látogatót vonzó tartalomszolgáltató a Microsoft volt, amelynek oldalait rendszeresen 508 millióan keresték fel. A második helyen végzett Google ebben az időszakban 494, míg a harmadik helyezett Yahoo 476 millió rendszeres látogatót regisztrált. A negyedik helyezett 260 millió rendszeres látogatóval a Time Warner Network, míg az ötödik 251 millióval látogatóval az eBay lett. Felkerült még a Top10-es listára hatodikként a Wikipedia, hetedikként az Amazon, nyolcadikként a Fox, kilencedikként a CNET Networks és végül az Ask Network. Az Apple, az Adobe, a Lycos, a Viacom Digital és a New York Times Digital már alulról tekint rájuk.

Bob Ivins, a ComScore Europe igazgatója elmondta, hogy adataik szerint 2005 decembere és tavaly december között a rendszeresen internetezők száma 10 százalékkal nőtt. A legtöbb új látogatót a Google vonzotta, a Gmailt használók száma 71, míg a Google Maps szolgáltatását igénybe vevőké 62 százalékkal emelkedett. A növekedés leginkább a videoportáloknak, ezen belül is a YouTube-nak köszönhető. Az oldal 2005 decemberéhez képest 1972 százalékos (!) növekedést ért el és tavaly decemberben már 120 millió regisztrált tagja volt.

Hasonló folyamat volt megfigyelhető a MySpace esetében, amelynél a növekedés 159 százalékos volt, a honlap 90 millió regisztrált taggal büszkélkedhet. Szintén hatalmas mértékben, 2005 decemberéhez képest 90 százalékkal emelkedett a bloggerek száma és így elérte világszerte a 93 millió főt. Az e-mail forgalom 16, a híroldalak forgalma 15 százalékkal nőtt, míg a játékosok száma 14 százalékkal emelkedett. Az e-mail forgalom növekedésében a Gmail, a híroldalak forgalmában az MSN, a Yahoo és a New York Times Digital játszott főszerepet.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • peba #8
    Kajak, én nem értem ezeket az emebreket. Nincs jobb dolguk, mint statisztikázni ilyen hülyeségeket?
  • remark #7
    Survey says Microsoft has the best reputation

    "Microsoft shot to the top mainly because of Bill Gates philanthropic activities. Gates has given billions of dollars to charitable organizations, but the majority of the funds have gone to his Bill and Melinda Gates foundation. Created in 2000, the foundation fights global poverty and disease."
  • MrImy #6

    Hát elmondom vazze' hogyan lehet ezt az óóóóóóóóóriási látogatottsági statiszfikát elérni úgy, hogy a böngészők 83% IE ez a 83% = 100% Windows ez a 100% winfos meg egyenlő msn microsoft meg hasonló kezdőlap alapértelmezetten!
  • turul16 #5
    Hát ja mostanság, én is kutakodtam egy picit :)
    MS így adja elő, én picit másképp
  • MrPrise #4
    Azért ott van az MSN, az MSDN (amit pl a Visual Studio elég gyakran meglátogat ha a súgót úgy van beállítva, hogy online keressen), meg még sok más.
  • mad mind #3
    talán, mert sokan nem tudják átállítani a kezdőlapot, és a microsoft.com-mal indul a browser.
  • Tetsuo #2
    Ezt én sem értem, mi az övé?? Mer a microsoft.com-ot tuti nem nézték ennyien..
  • csorfab #1
    Ezt meg hogy csinálják? Mi az a szolgáltatás, ami ennyire népszerűvé teszi őket? Mert a Googlenél megértem pl...