SG.hu

Blogokban hirdetett a Carnation

A Carnation az Econet-tel együttműködve elsőként tervezett és vásárolt olyan kampányt, ahol médiafelületként személyes blogok egy csoportját alkalmazta.

Magyar blogsite-okon először fordult elő, hogy egy kimondottan fiataloknak kommunikáló márka kampánya során nem csak az egyik blogszolgáltató címlapján, és nem csak egy-egy jól ismert blogon, hanem bloggerek bevonásával a személyes naplókban is megjelentek fizetett banner hirdetések. A cég közleménye szerint a Freeblog örömmel állt a Carnation kezdeményezése mellé. A megkeresett bloggerek nagytöbbsége érdekesnek ítélte a kísérletet, és pozitívan reagált a felvetésre - nyilatkozta Papp László, az Econet üzletfejlesztési igazgatója.

Egyes nemzetközi blog szolgáltatóknál fizetni kell azért, ha a blog írója nem akar hirdetést a naplójában. Ezzel ellentétben, ebben a kampányban a bloggerek részesültek a kampány bevételéből. Szabó Erik, a Carnation kereskedelmi igazgatója kiemelte - az online médiában egyre nagyobb szerephez jut a felhasználók által generált tartalom. Elengedhetetlen, hogy ezeket a trendeket beépítsük a médiatervezési folyamatainkba, hiszen a véleményvezér bloggerek bevonásával még személyesebbé tehetjük a kampányokat.

A djuice kommunikációja 2 hétig futott a tucatnyi blog oldalon, melyek minőség, tartalom, stílus, látogatottság és arculati szempontokat is figyelembe véve kerültek kiválasztásra.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!