SG.hu
A humán hálózatban hisz a Cisco
A világ informatikai hálózata mára az emberi kapcsolatok, a kommunikáció és a szórakozás új színterévé vált.
A Cisco történetében új fejezet nyílt a hálózatokat új szemszögből megközelítő kampány elindításával ("Welcome to the Human Network"), amely központjában az emberi kapcsolatokon alapuló hálózat áll. A kezdeményezés mozgatórugója a hálózat mindent átható szerepe, amely egyre inkább meghatározza az emberi tevékenységeket a szórakozástól és a kommunikációtól kezdve az együttműködésen át a munkavégzésig és a tanulásig.
Az internet kezdeti korszakában előbb az e-mail, majd az e-kereskedelem, a különböző webes alkalmazások vagy az azonnali üzenetküldés vált fokozatosan elérhetővé. A második szakaszban a cégek egyre inkább felfedezték az online üzletvitel fontosságát, és a hangsúly az internetes üzleti megoldásokon keresztül elért hatékonyságnövelés felé tolódott el. Mára a hálózat fejlettsége elérkezett arra a pontra, ahol már nem csupán fizikai, hanem egy tényleges humán hálózatként funkcionál, amelyet a végfelhasználók irányítanak. A hálózat tükrözi az emberi kapcsolatok, a kommunikáció és a szórakozás formáinak változásait. A távközlési, egészségügyi és kábelszolgáltatók, valamint a kis- és nagyvállalatok egyaránt az informatikai innováció útjára léptek.
"Az internet abba a szakaszába jutott, amikor immár a felhasználóé lett a főszerep. Bármelyikünk létrehozhat együttműködéses webhelyeket, blogokat, szabadabban bánhat a különféle tartalmakkal. Nem csupán egy fizikai hálózatról van szó, hanem sokkal inkább a humán hálózat erejéről. Ez a korszak ideális lehetőséget teremt, hogy a Cisco a változások élére álljon. Olyan platform fejlesztésén dolgozunk, amely lehetővé teszi, hogy az emberek újszerű üzleti vállalkozásokba kezdjenek vagy új közösségeket építsenek." - nyilatkozta Sue Bostrom, a Cisco marketingigazgatója a bejelentésről.
"A mindennapi kommunikációban mindannyian végfelhasználók vagyunk. A hálózat jelen van az életünkben, rendelkezésünkre áll a munkahelyünkön, az otthonunkban, és útközben is. Korábban a vállalati szféra volt a technológiai újítások igazi motorja, ahol a hálózati kapcsolat és az alkalmazások elérhetővé váltak az alkalmazottak, partnerek és ügyfelek számára. Ma már azonban a végfelhasználók ösztönzik ennek a humán hálózatnak a fejlesztését. A hálózat új értelmet nyert életünkben, legyen szó munkáról, a szabadidő eltöltéséről, tanulásról vagy szórakozásról" - mondta Papp István, a Cisco Systems Magyarország ügyvezető igazgatója.
A Cisco történetében új fejezet nyílt a hálózatokat új szemszögből megközelítő kampány elindításával ("Welcome to the Human Network"), amely központjában az emberi kapcsolatokon alapuló hálózat áll. A kezdeményezés mozgatórugója a hálózat mindent átható szerepe, amely egyre inkább meghatározza az emberi tevékenységeket a szórakozástól és a kommunikációtól kezdve az együttműködésen át a munkavégzésig és a tanulásig.
Az internet kezdeti korszakában előbb az e-mail, majd az e-kereskedelem, a különböző webes alkalmazások vagy az azonnali üzenetküldés vált fokozatosan elérhetővé. A második szakaszban a cégek egyre inkább felfedezték az online üzletvitel fontosságát, és a hangsúly az internetes üzleti megoldásokon keresztül elért hatékonyságnövelés felé tolódott el. Mára a hálózat fejlettsége elérkezett arra a pontra, ahol már nem csupán fizikai, hanem egy tényleges humán hálózatként funkcionál, amelyet a végfelhasználók irányítanak. A hálózat tükrözi az emberi kapcsolatok, a kommunikáció és a szórakozás formáinak változásait. A távközlési, egészségügyi és kábelszolgáltatók, valamint a kis- és nagyvállalatok egyaránt az informatikai innováció útjára léptek.
"Az internet abba a szakaszába jutott, amikor immár a felhasználóé lett a főszerep. Bármelyikünk létrehozhat együttműködéses webhelyeket, blogokat, szabadabban bánhat a különféle tartalmakkal. Nem csupán egy fizikai hálózatról van szó, hanem sokkal inkább a humán hálózat erejéről. Ez a korszak ideális lehetőséget teremt, hogy a Cisco a változások élére álljon. Olyan platform fejlesztésén dolgozunk, amely lehetővé teszi, hogy az emberek újszerű üzleti vállalkozásokba kezdjenek vagy új közösségeket építsenek." - nyilatkozta Sue Bostrom, a Cisco marketingigazgatója a bejelentésről.
"A mindennapi kommunikációban mindannyian végfelhasználók vagyunk. A hálózat jelen van az életünkben, rendelkezésünkre áll a munkahelyünkön, az otthonunkban, és útközben is. Korábban a vállalati szféra volt a technológiai újítások igazi motorja, ahol a hálózati kapcsolat és az alkalmazások elérhetővé váltak az alkalmazottak, partnerek és ügyfelek számára. Ma már azonban a végfelhasználók ösztönzik ennek a humán hálózatnak a fejlesztését. A hálózat új értelmet nyert életünkben, legyen szó munkáról, a szabadidő eltöltéséről, tanulásról vagy szórakozásról" - mondta Papp István, a Cisco Systems Magyarország ügyvezető igazgatója.