SG.hu
Mobil csúcstalálkozó Budapesten
A mobiltelefonok és a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatások jelenét és jövőjét mutatja be a december 1. és 3. között az új SYMA Sport- és Rendezvényközpontban első alkalommal megrendezésre kerülő Mobil Show 2006 szórakoztató kiállítás és vásár.
A mobil média ipar világszerte rohamos fejlődésen megy keresztül: hazánkban évi 6 milliárd forintos forgalmával önálló és jelentős üzletággá fejlődött és immár közel tízmillió mobilfelhasználó többsége számára elérhetők az új szolgáltatások. A jelenleg piacon lévő mobiltelefonok teljes kínálata kézzelfoghatóvá teszi a multimédiaszolgáltatásokat, meghódítva a hagyományos média, a hírszolgáltatás, a szórakoztatás és az oktatás területeit is.
A Mobil Show 2006 rendezvény - melynek szakmai fővédnöke Hidasi István, a Nemzeti Hírközlési Hatóság Tanácsának tagja - látványos színpadi programokkal és interaktív bemutatókkal átfogó képet ad a hagyományos beszéd alapú szolgáltatások mellett mind szélesebb körben megjelenő multimédiás választékról, a videotelefóniáról, a mobilinternetes alkalmazásokról, és a mobil Tv-ről éppúgy, mint a mobil parkolási rendszerről vagy az újonnan bejelentésre kerülő Nokia Mobilfilm Fesztiválról.
"A T-Mobile piacra lépése óta kezdeményező szerepet játszik és az újdonságok, legújabb megoldások bevezetésében is vezető szerepet tölt be a hazai mobilpiacon, ezért a Mobil Show megvalósítását is örömmel segítjük" - mondta Iváncsics Pál, az egyik kiemelt támogató, a T-Mobile stratégiai üzletfejlesztési igazgatója. "Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a mobiltelefonban rejlő lehetőségeket kötetlen formában és szélesebb körben bemutathassuk az érdeklődőknek. A T-Mobile-nál már most elérhető 1,5 Mbps sebességű mobilinternet, a mobil tv vagy akár a videotelefonálás csak ízelítő mindabból, ami az elkövetkező években radikálisan átalakítja a felhasználói szokásokat. Ebbe az új és izgalmas korszakba engedünk betekintést a Mobil Show-n is" - emelte ki a T-Mobile üzletfejlesztési igazgatója.
"A TV2 számára a mobiltelefonok fejlődése, a multimédiás lehetőségek két szempontból lényegesek" - tette hozzá Fülöp Tamás, a TV2 üzletfejlesztési és digitális média igazgatója. - "Egyrészt mind tágabbak a lehetőségek a televíziós tartalmak mobil közvetítésére, ennek pedig aktív részesei szeretnénk lenni. A mobil Tv a digitális televíziózás leggyorsabban fejlődő ága, s mint ilyen ’kísérleti terepként’ szolgálhat arra nézve, milyen is lesz az a korszak, amikor az idő alapú televíziózást felváltja a tartalom alapú. Másrészt viszont hirdetői oldalról a mobilok kínálta lehetőségek egyre szervesebb részei integrált kommunikációs kínálatunknak, s jól kiegészítik a hagyományos, spot alapú reklámokat."
"A mobiltelefonon igénybe vehető szolgáltatások köre az új technológiáknak köszönhetően folyamatosan bővül. WAP-on olvashatjuk a napi híreket, játszhatjuk kedvenc játékainkat, társaloghatunk barátainkkal. Ismert sztárok fényképeit, hangjait tölthetjük le a telefon memóriájába, sőt a különböző promóciós játékokban is részt vehetünk mobiltelefonunkkal. Ezeknek a mindennapi életünket megkönnyítő, illetve színesebbé varázsoló alkalmazásoknak a fejlesztésében és elterjesztésében már régóta úttörő szerepet játszik a Mobilpress Zrt." - mondta el Pintér Zsolt ügyvezető igazgató. "Különösen büszkék vagyunk arra, hogy a Mobil Show 2006 létrehozásában is katalizátor szerepet tölthetünk be, egy helyre gyűjtve a mobilpiac jelentős résztvevőit és a felhasználókat" - tette hozzá a Mobilpress vezetője. "Fontos számunkra, hogy az eseményt médiapartnereink is kiemelt figyelemmel kísérik, így támogatóink között tudhatjuk az ATV-t és a Slágerrádiót is".
Az eseményen bejelentésre kerül egyrészről a Miss Mobil Show 2006 MMS-es szépségverseny, másrészről a hét kategóriában kihirdetett Mobil Show év díjazottainak versenye is. A szakmai zsűri több készüléket is jelölt a mobil eszközök kategóriáiban az év üzleti telefonjának, multimédia díjasának, fashion mobiljának, valamint a legjobb PDA-telefonjának. A nagyközönség webes szavazása alapján dől el az első hely sorsa az eszközök mellett a legjobb, illetve legnépszerűbb WAP szolgáltatás, WAP- és JAVA játékok tekintetében is.
A mobil média ipar világszerte rohamos fejlődésen megy keresztül: hazánkban évi 6 milliárd forintos forgalmával önálló és jelentős üzletággá fejlődött és immár közel tízmillió mobilfelhasználó többsége számára elérhetők az új szolgáltatások. A jelenleg piacon lévő mobiltelefonok teljes kínálata kézzelfoghatóvá teszi a multimédiaszolgáltatásokat, meghódítva a hagyományos média, a hírszolgáltatás, a szórakoztatás és az oktatás területeit is.
A Mobil Show 2006 rendezvény - melynek szakmai fővédnöke Hidasi István, a Nemzeti Hírközlési Hatóság Tanácsának tagja - látványos színpadi programokkal és interaktív bemutatókkal átfogó képet ad a hagyományos beszéd alapú szolgáltatások mellett mind szélesebb körben megjelenő multimédiás választékról, a videotelefóniáról, a mobilinternetes alkalmazásokról, és a mobil Tv-ről éppúgy, mint a mobil parkolási rendszerről vagy az újonnan bejelentésre kerülő Nokia Mobilfilm Fesztiválról.
"A T-Mobile piacra lépése óta kezdeményező szerepet játszik és az újdonságok, legújabb megoldások bevezetésében is vezető szerepet tölt be a hazai mobilpiacon, ezért a Mobil Show megvalósítását is örömmel segítjük" - mondta Iváncsics Pál, az egyik kiemelt támogató, a T-Mobile stratégiai üzletfejlesztési igazgatója. "Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a mobiltelefonban rejlő lehetőségeket kötetlen formában és szélesebb körben bemutathassuk az érdeklődőknek. A T-Mobile-nál már most elérhető 1,5 Mbps sebességű mobilinternet, a mobil tv vagy akár a videotelefonálás csak ízelítő mindabból, ami az elkövetkező években radikálisan átalakítja a felhasználói szokásokat. Ebbe az új és izgalmas korszakba engedünk betekintést a Mobil Show-n is" - emelte ki a T-Mobile üzletfejlesztési igazgatója.
"A TV2 számára a mobiltelefonok fejlődése, a multimédiás lehetőségek két szempontból lényegesek" - tette hozzá Fülöp Tamás, a TV2 üzletfejlesztési és digitális média igazgatója. - "Egyrészt mind tágabbak a lehetőségek a televíziós tartalmak mobil közvetítésére, ennek pedig aktív részesei szeretnénk lenni. A mobil Tv a digitális televíziózás leggyorsabban fejlődő ága, s mint ilyen ’kísérleti terepként’ szolgálhat arra nézve, milyen is lesz az a korszak, amikor az idő alapú televíziózást felváltja a tartalom alapú. Másrészt viszont hirdetői oldalról a mobilok kínálta lehetőségek egyre szervesebb részei integrált kommunikációs kínálatunknak, s jól kiegészítik a hagyományos, spot alapú reklámokat."
"A mobiltelefonon igénybe vehető szolgáltatások köre az új technológiáknak köszönhetően folyamatosan bővül. WAP-on olvashatjuk a napi híreket, játszhatjuk kedvenc játékainkat, társaloghatunk barátainkkal. Ismert sztárok fényképeit, hangjait tölthetjük le a telefon memóriájába, sőt a különböző promóciós játékokban is részt vehetünk mobiltelefonunkkal. Ezeknek a mindennapi életünket megkönnyítő, illetve színesebbé varázsoló alkalmazásoknak a fejlesztésében és elterjesztésében már régóta úttörő szerepet játszik a Mobilpress Zrt." - mondta el Pintér Zsolt ügyvezető igazgató. "Különösen büszkék vagyunk arra, hogy a Mobil Show 2006 létrehozásában is katalizátor szerepet tölthetünk be, egy helyre gyűjtve a mobilpiac jelentős résztvevőit és a felhasználókat" - tette hozzá a Mobilpress vezetője. "Fontos számunkra, hogy az eseményt médiapartnereink is kiemelt figyelemmel kísérik, így támogatóink között tudhatjuk az ATV-t és a Slágerrádiót is".
Az eseményen bejelentésre kerül egyrészről a Miss Mobil Show 2006 MMS-es szépségverseny, másrészről a hét kategóriában kihirdetett Mobil Show év díjazottainak versenye is. A szakmai zsűri több készüléket is jelölt a mobil eszközök kategóriáiban az év üzleti telefonjának, multimédia díjasának, fashion mobiljának, valamint a legjobb PDA-telefonjának. A nagyközönség webes szavazása alapján dől el az első hely sorsa az eszközök mellett a legjobb, illetve legnépszerűbb WAP szolgáltatás, WAP- és JAVA játékok tekintetében is.