Berta Sándor
Online reklámbevételekre hajt a Microsoft
Az internetes reklámpiacon is le akarja győzni riválisait, a Yahoot és a Google-t a Microsoft.
"A célunk az, hogy a következő három évben megnégyszerezzük az online reklámbevételeinket" - nyilatkozta Joanne Bradford, a redmondi konszern reklámértékesítésért felelős alelnöke. Az MSN portálon található klasszikus bannereken kívül a jövőben felbukkannak majd reklámok a PC-s és az Xboxra írt játékokban is, de más reklámlehetőségeket is vizsgál a vállalat.
Ezenkívül olyan nagyszabású reklámkampányokon is dolgozik a cég, amelyek kifejezetten az óriásvállalatok (DaimlerChrysler, Visa stb.) számára készülnek. A cél az, hogy ezek a hirdetők a célközönségüket minden platformon megszólaltathassák. A cél mindenesetre adott: a Yahoo tavaly 4,59 milliárd, a Google pedig 6,07 milliárd dolláros bevételre tett szert a reklámokból.
"A célunk az, hogy a következő három évben megnégyszerezzük az online reklámbevételeinket" - nyilatkozta Joanne Bradford, a redmondi konszern reklámértékesítésért felelős alelnöke. Az MSN portálon található klasszikus bannereken kívül a jövőben felbukkannak majd reklámok a PC-s és az Xboxra írt játékokban is, de más reklámlehetőségeket is vizsgál a vállalat.
Ezenkívül olyan nagyszabású reklámkampányokon is dolgozik a cég, amelyek kifejezetten az óriásvállalatok (DaimlerChrysler, Visa stb.) számára készülnek. A cél az, hogy ezek a hirdetők a célközönségüket minden platformon megszólaltathassák. A cél mindenesetre adott: a Yahoo tavaly 4,59 milliárd, a Google pedig 6,07 milliárd dolláros bevételre tett szert a reklámokból.