SG.hu
Tízéves fennállását ünnepli a magyarországi APC
Az American Power Conversion (APC) magyarországi képviselete kerek évfordulóhoz érkezett: idén júniusban ünnepli fennállásának tizedik évfordulóját.
A cég 1996-ban "APC Europe magyarországi közvetlen kereskedelmi képviselet" néven nyitotta meg hazai irodáját, amely kezdetben mindössze egy disztribútorral dolgozott együtt. 1999-re négy, 2003-ra pedig hét főre nőtt az alkalmazottak száma a képviseletnél, és a létszám növekedése azóta is folyamatos. Az elmúlt 10 év alatt több mint 1000 viszonteladó partneren keresztül szolgálták ki a felhasználókat, és a hazai képviselet mára az egész SEE (South-Eastern-Europe, Dél-Kelet-Európa) régió tevékenységéért és teljesítményéért felel.
A képviselet fő feladata, hogy felhívják a felhasználók figyelmét az APC piacvezető, innovatív megoldásaira, valamint hogy a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban felmerülő kérdésekre, problémákra a lehető leggyorsabban, néhány óra alatt megoldást biztosítsanak. Ezt elősegítendő, Írország után másodikként, nemrégiben Magyarországon is support központot nyitott az APC, amely nemcsak Magyarországról, hanem az egész kelet-közép-európai térségből fogad hívásokat.
"Büszkék vagyunk rá, hogy tíz éve egyre sikeresebben vagyunk jelen az informatikai infrastruktúra rendelkezésre állását biztosító megoldások piacán" – mondta Bíró Viktor, az APC dél-kelet európai regionális menedzsere. "A kis és közepes vállalatoktól kezdve egészen a nagyvállalatok és intézmények számára kínálunk rendelkezésre állást biztosító megoldásokat, beleértve a szünetmentes áramellátást és energia elosztást, a videofelvételt is készítő környezet-megfigyelő rendszereket és – válaszul arra, hogy az adatközpontokban a növekvő teljesítménysűrűség kapcsán egyre több hő keletkezik – az integrált hűtési megoldásokat is."
"A folyamatos fejlesztések mellett az elkövetkező években is célunk a felhasználók elégedettségének további erősítése, illetve piaci részesedésünk növelése egyéb termékeink, szolgáltatásaink körében is" – tette hozzá Bíró Viktor.
A cég 1996-ban "APC Europe magyarországi közvetlen kereskedelmi képviselet" néven nyitotta meg hazai irodáját, amely kezdetben mindössze egy disztribútorral dolgozott együtt. 1999-re négy, 2003-ra pedig hét főre nőtt az alkalmazottak száma a képviseletnél, és a létszám növekedése azóta is folyamatos. Az elmúlt 10 év alatt több mint 1000 viszonteladó partneren keresztül szolgálták ki a felhasználókat, és a hazai képviselet mára az egész SEE (South-Eastern-Europe, Dél-Kelet-Európa) régió tevékenységéért és teljesítményéért felel.
A képviselet fő feladata, hogy felhívják a felhasználók figyelmét az APC piacvezető, innovatív megoldásaira, valamint hogy a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban felmerülő kérdésekre, problémákra a lehető leggyorsabban, néhány óra alatt megoldást biztosítsanak. Ezt elősegítendő, Írország után másodikként, nemrégiben Magyarországon is support központot nyitott az APC, amely nemcsak Magyarországról, hanem az egész kelet-közép-európai térségből fogad hívásokat.
"Büszkék vagyunk rá, hogy tíz éve egyre sikeresebben vagyunk jelen az informatikai infrastruktúra rendelkezésre állását biztosító megoldások piacán" – mondta Bíró Viktor, az APC dél-kelet európai regionális menedzsere. "A kis és közepes vállalatoktól kezdve egészen a nagyvállalatok és intézmények számára kínálunk rendelkezésre állást biztosító megoldásokat, beleértve a szünetmentes áramellátást és energia elosztást, a videofelvételt is készítő környezet-megfigyelő rendszereket és – válaszul arra, hogy az adatközpontokban a növekvő teljesítménysűrűség kapcsán egyre több hő keletkezik – az integrált hűtési megoldásokat is."
"A folyamatos fejlesztések mellett az elkövetkező években is célunk a felhasználók elégedettségének további erősítése, illetve piaci részesedésünk növelése egyéb termékeink, szolgáltatásaink körében is" – tette hozzá Bíró Viktor.