SG.hu
Régiós központot nyitott Magyarországon az APC
A regionális támogató központ megnyitásával az APC célja, hogy tovább növelje a régióban ügyfelei elégedettségét, illetve segítséget nyújtson a vásárlás előtt állóknak.
Az American Power Conversion bejelentette, hogy Magyarországon nyitotta meg második európai regionális support központját. A support központ munkatársai az üzembehelyezéssel, üzemeltetéssel és hibaelhárítással kapcsolatos kérdésekben segítenek az APC termékek használóinak, míg a vásárlást még csak fontolgató érdeklődőknek a megfelelő döntés meghozatalához nyújtanak információt.
A kelet-közép-európai technikai support központ létrehozására azért volt szükség, mert az EMEA (Európai, Közel-Keleti és Afrikai) régió ezen térsége dinamikusan fejlődik, és az elmúlt években megsokszorozódott, évente 25 ezerre nőtt a térségből érkező hívások száma. "Regionális támogató tevékenységünk egyetlen központba szervezésével célunk az, hogy tovább növeljük ügyfeleink elégedettségét, és segítsük a vásárlás előtt állókat a megfelelő döntés meghozatalában" - mondta Bíró Viktor, az APC kelet-közép-európai értékesítésért felelős vezetője.
A támogató munkatársak felkészültek arra, hogy 24 órán belül bármilyen hibát azonosítsanak, és megkezdjék az elhárítást: a legegyszerűbb mobil túlfeszültség-védelmi eszközöktől kezdve a több tíz kVA nagyságrendű háromfázisú megoldásokon át a megawatt nagyságrendű egyedi adatközponti megoldásokig minden szoftveres vagy hardveres hibára megoldást tudnak nyújtani. A támogató központban teszt- és demókörnyezet segítségével szimulálni tudják a felhasználói környezetet, és amennyiben telefonon nem sikerül a felmerült problémát megoldani, az APC szervizcsapata a helyszínen hárítja el a hibát. A magyar csapat hatékonyabb munkáját az ír support központ segíti.
Az American Power Conversion bejelentette, hogy Magyarországon nyitotta meg második európai regionális support központját. A support központ munkatársai az üzembehelyezéssel, üzemeltetéssel és hibaelhárítással kapcsolatos kérdésekben segítenek az APC termékek használóinak, míg a vásárlást még csak fontolgató érdeklődőknek a megfelelő döntés meghozatalához nyújtanak információt.
A kelet-közép-európai technikai support központ létrehozására azért volt szükség, mert az EMEA (Európai, Közel-Keleti és Afrikai) régió ezen térsége dinamikusan fejlődik, és az elmúlt években megsokszorozódott, évente 25 ezerre nőtt a térségből érkező hívások száma. "Regionális támogató tevékenységünk egyetlen központba szervezésével célunk az, hogy tovább növeljük ügyfeleink elégedettségét, és segítsük a vásárlás előtt állókat a megfelelő döntés meghozatalában" - mondta Bíró Viktor, az APC kelet-közép-európai értékesítésért felelős vezetője.
A támogató munkatársak felkészültek arra, hogy 24 órán belül bármilyen hibát azonosítsanak, és megkezdjék az elhárítást: a legegyszerűbb mobil túlfeszültség-védelmi eszközöktől kezdve a több tíz kVA nagyságrendű háromfázisú megoldásokon át a megawatt nagyságrendű egyedi adatközponti megoldásokig minden szoftveres vagy hardveres hibára megoldást tudnak nyújtani. A támogató központban teszt- és demókörnyezet segítségével szimulálni tudják a felhasználói környezetet, és amennyiben telefonon nem sikerül a felmerült problémát megoldani, az APC szervizcsapata a helyszínen hárítja el a hibát. A magyar csapat hatékonyabb munkáját az ír support központ segíti.