Napi Online
Még 10-15 magyar áruházat nyit az Electro World
Még nagyjából 10-15 magyar áruház nyitására lát esélyt Sebestyén Péter, az Electro World Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója, ám a cég fejlesztési terveiről nem árult el ennél többet.
Az elektronikai áruházlánc ma nyitotta meg hetedik áruházát a Campona Bevásárlóközpontban. A cégnek ez az első olyan üzlete, amely hipermarket mellett épült fel. Az új áruház 3500 négyzetméter alapterületű és egészen új elvek szerint alakították ki. Sebestyén lapunk kérdésére válaszolva elmondta, ezen koncepció sikerétől függ, hogy az Electro World a jövőben bemegy-e újabb plázákba. Az áruháznyitón az ügyvezető igazgató kijelentette, hogy a társaság a fejlesztések révén piacvezetővé kíván válni.
A pénzügyi eredményről nem kívánt beszélni az ügyvezető igazgató, mindössze annyit árult el, hogy 2005-ben erősödött az árbevételük és növekedés mutatkozott a 2004-es esztendőhöz képest. Az áruházlánc Sebestyén szerint néhány termékszegmensben piacvezetővé vált, így például a sim-kártya-független mobiltelefonok értékesítésében vagy a számítástechnikában. Az ügyvezető szerint az informatikai eszközök, a kis háztartási gépek és plazmatévék értékesítésében is benne vannak az első háromban.
Bizonytalan, hogyan alakul a nagy háztartási gépek szegmense, Sebestyén szerint a piacot már sokan temetik, hiszen 16 évvel ezelőtt volt a nagy Gorenje-láz, majd tíz évvel később újra felfutott a fehérárupiac, aminek a végét lovagolta meg az Electro World, s most - többek szerint - megint legalább nyolc évet kell várni a boomra. Az ügyvezető viszont úgy véli, ez nem egészen így van, átalakult a szegmens, a vevők érezhetően a márkás termékeket keresik. Emellett a beépíthető gépek piaca erőteljes növekedés előtt áll, így ezt a kategóriát is igyekeznek minél szélesebb körben kínálni.
A kereskedelmi cég a fejlesztések révén piacvezetővé kíván válni.
Az elektronikai áruházlánc ma nyitotta meg hetedik áruházát a Campona Bevásárlóközpontban. A cégnek ez az első olyan üzlete, amely hipermarket mellett épült fel. Az új áruház 3500 négyzetméter alapterületű és egészen új elvek szerint alakították ki. Sebestyén lapunk kérdésére válaszolva elmondta, ezen koncepció sikerétől függ, hogy az Electro World a jövőben bemegy-e újabb plázákba. Az áruháznyitón az ügyvezető igazgató kijelentette, hogy a társaság a fejlesztések révén piacvezetővé kíván válni.
A pénzügyi eredményről nem kívánt beszélni az ügyvezető igazgató, mindössze annyit árult el, hogy 2005-ben erősödött az árbevételük és növekedés mutatkozott a 2004-es esztendőhöz képest. Az áruházlánc Sebestyén szerint néhány termékszegmensben piacvezetővé vált, így például a sim-kártya-független mobiltelefonok értékesítésében vagy a számítástechnikában. Az ügyvezető szerint az informatikai eszközök, a kis háztartási gépek és plazmatévék értékesítésében is benne vannak az első háromban.
Bizonytalan, hogyan alakul a nagy háztartási gépek szegmense, Sebestyén szerint a piacot már sokan temetik, hiszen 16 évvel ezelőtt volt a nagy Gorenje-láz, majd tíz évvel később újra felfutott a fehérárupiac, aminek a végét lovagolta meg az Electro World, s most - többek szerint - megint legalább nyolc évet kell várni a boomra. Az ügyvezető viszont úgy véli, ez nem egészen így van, átalakult a szegmens, a vevők érezhetően a márkás termékeket keresik. Emellett a beépíthető gépek piaca erőteljes növekedés előtt áll, így ezt a kategóriát is igyekeznek minél szélesebb körben kínálni.
A kereskedelmi cég a fejlesztések révén piacvezetővé kíván válni.