Napi Online
Dinamikus bővülést tervez az Euronics
Erőteljes expanziós célokat tűzött ki maga elé a jelenleg 137 kis alapterületű üzlettel működő, háztartási és szórakoztatóelektronikai termékeket kínáló Euronics Kft.
A cég tavaly 47,5 milliárd forint árbevételt ért el, idei terveiben az 55 milliárdos határ átlépése szerepel. A társaság a vidéki fejlesztések után a fővárosra koncentrál. A lánc célja, hogy vidéken 20 kilométeren belül mindenhol elérhetővé váljék az üzletlánc - mondta Rohrböck András, a társaság ügyvezető igazgatója a lánc egyik újonnan nyílt egységének átadóján. (Rohrböck az Electroluxtól igazolt az Euronicshez, a skandináv háztartásigép-gyártó magyar leányvállalatánál kereskedelmi igazgatói posztot töltött be.)
Lapunk kérdésére elmondta: idén 150 tagúra kívánják bővíteni a hálózatot és a gyenge piaci környezet ellenére is kitartanak a dinamikus fejlődés mellett. Ezt az év eleji adatok is alátámasztják, az első két hónapban ellentétesen mozgott a piaccal az Euronics, ráadásul a cég szeretne új, eddig még nem forgalmazott technológiákat is megjelentetni a bolthálózatban. Ilyenek például az it-termékek. Mindent összevetve Rohrböck szerint kissé alábecsült a 2006-ra várt 55 milliárdos forgalom.
Az Euronics Kft. 2001-ben alakult, a társaságot két magyar vállalkozás hívta életre azzal a céllal, hogy csatlakozzon az Európa-szerte gyorsan növekvő elektronikai beszerzési lánchoz, a ma kilencezer üzletet tömörítő, 2 millió négyzetméter eladóteret felvonultató és mintegy 10 milliárd euró árbevételű nemzetközi Euronics-hálózathoz. A 2000-től tartó folyamatos expanziónak köszönhetően a társaság üzletszáma néhány tucatról a többszörösére növekedett, ennek eredményeként pedig a forgalma 2001-hez képest csaknem megháromszorozódott.
A cég tavaly 47,5 milliárd forint árbevételt ért el, idei terveiben az 55 milliárdos határ átlépése szerepel. A társaság a vidéki fejlesztések után a fővárosra koncentrál. A lánc célja, hogy vidéken 20 kilométeren belül mindenhol elérhetővé váljék az üzletlánc - mondta Rohrböck András, a társaság ügyvezető igazgatója a lánc egyik újonnan nyílt egységének átadóján. (Rohrböck az Electroluxtól igazolt az Euronicshez, a skandináv háztartásigép-gyártó magyar leányvállalatánál kereskedelmi igazgatói posztot töltött be.)
Lapunk kérdésére elmondta: idén 150 tagúra kívánják bővíteni a hálózatot és a gyenge piaci környezet ellenére is kitartanak a dinamikus fejlődés mellett. Ezt az év eleji adatok is alátámasztják, az első két hónapban ellentétesen mozgott a piaccal az Euronics, ráadásul a cég szeretne új, eddig még nem forgalmazott technológiákat is megjelentetni a bolthálózatban. Ilyenek például az it-termékek. Mindent összevetve Rohrböck szerint kissé alábecsült a 2006-ra várt 55 milliárdos forgalom.
Az Euronics Kft. 2001-ben alakult, a társaságot két magyar vállalkozás hívta életre azzal a céllal, hogy csatlakozzon az Európa-szerte gyorsan növekvő elektronikai beszerzési lánchoz, a ma kilencezer üzletet tömörítő, 2 millió négyzetméter eladóteret felvonultató és mintegy 10 milliárd euró árbevételű nemzetközi Euronics-hálózathoz. A 2000-től tartó folyamatos expanziónak köszönhetően a társaság üzletszáma néhány tucatról a többszörösére növekedett, ennek eredményeként pedig a forgalma 2001-hez képest csaknem megháromszorozódott.