Berta Sándor
A Plus is belép a mobilpiacra
Amint arra korábban számítani lehetett, az Aldi és a Lidl után egy újabb élelmiszeráruház-lánc, a Plus is úgy döntött, hogy szerencsét próbál a mobilpiacon.
A Plus saját tarifával jelent meg a mobilszolgáltatók között: az áruházlánc üzleteiben megvásárolható SIM-kártya 19,95 euróba kerül és egy 20 euró értékű beszélgetési bónt tartalmaz. Ahhoz, hogy valaki a Plus előfizetője legyen, először regisztráltatnia kell magát a vállalat weboldalán.
A regisztráció megtörténte után az illető személy a Debitel-Light cég partnere lesz. Németországon belül egy hívás percenként 16 centbe kerül, míg egy SMS-ért 11 centet kell fizetni. A felhasználók a kártyákat interneten, telefonon, vagy faxon keresztül is feltölthetik. Az ajánlathoz ingyenes hangposta is tartozik. A számlázás az első perc után másodpercalapú.
Az egyelőre még megjósolhatatlan, hogy mennyire lesznek sikeresek a félig-meddig mobilszolgáltatóvá avanzsált élelmiszeráruház-láncok.
A Plus saját tarifával jelent meg a mobilszolgáltatók között: az áruházlánc üzleteiben megvásárolható SIM-kártya 19,95 euróba kerül és egy 20 euró értékű beszélgetési bónt tartalmaz. Ahhoz, hogy valaki a Plus előfizetője legyen, először regisztráltatnia kell magát a vállalat weboldalán.
A regisztráció megtörténte után az illető személy a Debitel-Light cég partnere lesz. Németországon belül egy hívás percenként 16 centbe kerül, míg egy SMS-ért 11 centet kell fizetni. A felhasználók a kártyákat interneten, telefonon, vagy faxon keresztül is feltölthetik. Az ajánlathoz ingyenes hangposta is tartozik. A számlázás az első perc után másodpercalapú.
Az egyelőre még megjósolhatatlan, hogy mennyire lesznek sikeresek a félig-meddig mobilszolgáltatóvá avanzsált élelmiszeráruház-láncok.