Napi Online
Elcsábítja a T-Com ügyfeleit az Invitel
Az Invitel árbevételének legnagyobb, több mint 60 százalékos része továbbra is a lakossági piacról származik, az állandósult létszámú kis- és középvállalati szektor pedig körülbelül a forgalom negyedét generálja.
"Az Invitel Távközlési Rt. a 2003-as névváltoztatást követően jelentősen erősíteni tudta pozícióit mind az internet, mind a hangátvitel területén" - mondta el a társaság tegnapi sajtórendezvényén Zsembery György marketing-vezérigazgatóhelyettes. Az árbevétel fennmaradó része a nagykereskedelmi hangforgalomból származik, ahol az Invitel a piacvezetők között foglal helyet. A cég 2004-ben 45 milliárd forint forgalmat ért el, az idén ezt minden bizonnyal sikerül meghaladniuk és jövőre is növekedési kilátások elé néz a vállalat.
Az ügyfélgyarapodással elégedett a társaság, a T-Com lakossági területeiről egyre gyorsuló ütemben szereznek megrendelőket. Eddig 54 ezer ügyfelet tudtak a maguk oldalára állítani, de ez a szám fél év múlva elérheti a százezret is, ha a növekedés dinamikája nem csökken. Ezek az adatok már "nettó" ügyfeleket jelentenek, vagyis már beleszámolták azokat, akik korábban az Invitel kliensei voltak és lemorzsolódtak. A lakossági előfizetők száma megközelíti a félmilliót, az üzleti területen mintegy 20 ezer vállalkozás tartozik az Invitelhez.
A cég olyan szolgáltatási csomagok piacra dobását fontolgatja, amelyben a hangátvitel- és az ADSL-szolgáltatás együtt szerepel. Ennek egyik mellékága lehetne, amikor a hangátvitel már nem a hagyományos módon, hanem internet protokoll (IP) alapon érkezne. Ennek elterjedéséhez jó alapot adhat, hogy saját területén 90 százalék feletti az ADSL lefedettség. Emellett az Invitel egy egyelőre megnevezni nem kívánt mobilszolgáltatóval közös csomagok kifejlesztéséről tárgyal.
"Az Invitel Távközlési Rt. a 2003-as névváltoztatást követően jelentősen erősíteni tudta pozícióit mind az internet, mind a hangátvitel területén" - mondta el a társaság tegnapi sajtórendezvényén Zsembery György marketing-vezérigazgatóhelyettes. Az árbevétel fennmaradó része a nagykereskedelmi hangforgalomból származik, ahol az Invitel a piacvezetők között foglal helyet. A cég 2004-ben 45 milliárd forint forgalmat ért el, az idén ezt minden bizonnyal sikerül meghaladniuk és jövőre is növekedési kilátások elé néz a vállalat.
Az ügyfélgyarapodással elégedett a társaság, a T-Com lakossági területeiről egyre gyorsuló ütemben szereznek megrendelőket. Eddig 54 ezer ügyfelet tudtak a maguk oldalára állítani, de ez a szám fél év múlva elérheti a százezret is, ha a növekedés dinamikája nem csökken. Ezek az adatok már "nettó" ügyfeleket jelentenek, vagyis már beleszámolták azokat, akik korábban az Invitel kliensei voltak és lemorzsolódtak. A lakossági előfizetők száma megközelíti a félmilliót, az üzleti területen mintegy 20 ezer vállalkozás tartozik az Invitelhez.
A cég olyan szolgáltatási csomagok piacra dobását fontolgatja, amelyben a hangátvitel- és az ADSL-szolgáltatás együtt szerepel. Ennek egyik mellékága lehetne, amikor a hangátvitel már nem a hagyományos módon, hanem internet protokoll (IP) alapon érkezne. Ennek elterjedéséhez jó alapot adhat, hogy saját területén 90 százalék feletti az ADSL lefedettség. Emellett az Invitel egy egyelőre megnevezni nem kívánt mobilszolgáltatóval közös csomagok kifejlesztéséről tárgyal.