SG.hu
A Kirowski csatlakozott az Isobarhoz
A kirowski, a digitális marketing, média valamint e-business szolgáltatások hazai piacvezetője csatlakozott a világ 31 országában jelen lévő, teljes körű digitális kommunikációs szolgáltatást nyújtó, független, saját márkanév alatt működő ügynökségekből álló hálózathoz, az Isobar-hoz.
A magyar online tartalomszolgáltató és ügynökségi szegmens eddigi legnagyobb értékű tranzakciójának értékéről a felek közös megállapodás alapján nem közölnek adatokat. Az Aegis Csoporthoz tartozó Isobar-vállalatok közös tudásbázisával való szoros együttműködés tovább növeli a kirowski versenyképességét, szélesíti termék- és szolgáltatás-portfolióját. Ezeknek köszönhetően a kirowski hamarosan elérhetővé teszi hazai és regionális ügyfelei számára a fejlettebb piacokon már sikeres digitális kommunikációs szolgáltatásokat.
A kirowski ügyfeleivel továbbra is a megszokott módon, a helyi sajátosságok ismeretében, rugalmasan építi kapcsolatait. Az 1996-ban magyar magánszemélyek által alapított kirowski digitális marketing, média és e-business szolgáltatásokat nyújtó vállalat. Növekedésének dinamikája 1999 és 2001 között négy számjegyű volt, és azóta is a szektor egyik leggyorsabban növekvő cége. Teljesítménye alapján a Deloitte and Touche európai Technology Fast 500-as listáján a kirowski az első helyen szerepelt a közép-kelet-európai cégek között 2002-ben. A vállalat az elmúlt években rendszeresen első helyezéseket ért el a Kreatív és az Arany Penge Reklámfesztiválokon, és birtokosa a legjobb ügynökségnek járó Arany Gordiusz díjnak is.
A kirowski a magyar mellett - ügyfelein és partnerein keresztül - a közép-európai országok piacán is hosszabb ideje jelen van. "Az internet globális piacán minden vállalkozásnak meg kell találnia a helyét. Mi elkötelezettek vagyunk, hogy a kirowski néhány éven belül a régió vezető digitális kommunikációs és e-business szolgáltató vállalata legyen, és úgy gondolom, hogy az Isobar-ban megtaláltuk ehhez a megfelelő partnert" - mondta Kovács Zoltán, a kirowski vezetője.
A magyar online tartalomszolgáltató és ügynökségi szegmens eddigi legnagyobb értékű tranzakciójának értékéről a felek közös megállapodás alapján nem közölnek adatokat. Az Aegis Csoporthoz tartozó Isobar-vállalatok közös tudásbázisával való szoros együttműködés tovább növeli a kirowski versenyképességét, szélesíti termék- és szolgáltatás-portfolióját. Ezeknek köszönhetően a kirowski hamarosan elérhetővé teszi hazai és regionális ügyfelei számára a fejlettebb piacokon már sikeres digitális kommunikációs szolgáltatásokat.
A kirowski ügyfeleivel továbbra is a megszokott módon, a helyi sajátosságok ismeretében, rugalmasan építi kapcsolatait. Az 1996-ban magyar magánszemélyek által alapított kirowski digitális marketing, média és e-business szolgáltatásokat nyújtó vállalat. Növekedésének dinamikája 1999 és 2001 között négy számjegyű volt, és azóta is a szektor egyik leggyorsabban növekvő cége. Teljesítménye alapján a Deloitte and Touche európai Technology Fast 500-as listáján a kirowski az első helyen szerepelt a közép-kelet-európai cégek között 2002-ben. A vállalat az elmúlt években rendszeresen első helyezéseket ért el a Kreatív és az Arany Penge Reklámfesztiválokon, és birtokosa a legjobb ügynökségnek járó Arany Gordiusz díjnak is.
A kirowski a magyar mellett - ügyfelein és partnerein keresztül - a közép-európai országok piacán is hosszabb ideje jelen van. "Az internet globális piacán minden vállalkozásnak meg kell találnia a helyét. Mi elkötelezettek vagyunk, hogy a kirowski néhány éven belül a régió vezető digitális kommunikációs és e-business szolgáltató vállalata legyen, és úgy gondolom, hogy az Isobar-ban megtaláltuk ehhez a megfelelő partnert" - mondta Kovács Zoltán, a kirowski vezetője.