SG.hu
Segélyvonalon gyűjtenek a mobilcégek
Csatlakozva a T-Com kezdeményezéséhez a Pannon GSM és a T-Mobile ügyfelei most a székelyföldi vízkárok helyreállításához járulhatnak hozzá.
A két mobilszolgáltató a 1749-es hívószámú segélyvonalat bocsátja az adakozni szándékozók rendelkezésére. Szeptember 12-én 0 óra és szeptember 30-án 24 óra között mindkét társaság előfizetői a 1749-es szám tárcsázásával, illetve SMS küldésével is - alkalmanként 200 forintot adományozhatnak a károsultak javára. Az összeg teljes egészében a rászorulókhoz kerül. Az adományokat a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet juttatja el a rászorulókhoz.
A 1749-es segélyvonalon legutóbb 2005 áprilisában a mátravidéki vízkárok áldozatainak megsegítésére adakozhattak négy távközlési szolgáltató ügyfelei, akik kevesebb mint három hét alatt közel 12 millió forint összegyűjtésével rendkívüli áldozatkészségről tettek tanúbizonyságot.
A két mobilszolgáltató a 1749-es hívószámú segélyvonalat bocsátja az adakozni szándékozók rendelkezésére. Szeptember 12-én 0 óra és szeptember 30-án 24 óra között mindkét társaság előfizetői a 1749-es szám tárcsázásával, illetve SMS küldésével is - alkalmanként 200 forintot adományozhatnak a károsultak javára. Az összeg teljes egészében a rászorulókhoz kerül. Az adományokat a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet juttatja el a rászorulókhoz.
A 1749-es segélyvonalon legutóbb 2005 áprilisában a mátravidéki vízkárok áldozatainak megsegítésére adakozhattak négy távközlési szolgáltató ügyfelei, akik kevesebb mint három hét alatt közel 12 millió forint összegyűjtésével rendkívüli áldozatkészségről tettek tanúbizonyságot.