SG.hu
Szeptember 19-én indul a Nokia 20Lives
A Nokia 20Lives a játékok, a film, a divat és a zeneipar világának elemeit ötvöző, új generációs internetes és mobilélményt nyújt.
A Nokia útjára indítja új, interaktív játékát, a Nokia 20Livest. A szeptember 19-én induló játék résztvevői belebújhatnak valaki más bőrébe, és nem csak egyszer, nem is kétszer, de akár húsz alkalommal is! A 20Livesban húsz kitalált figura szerepel, akik életének egy-egy izgalmas napját a játékosok is végigélhetik. A játékot Európa 21 országában 11 nyelven lehet játszani.
"Mindannyian álmodtunk már arról, hogy valaki más bőrében ébredünk fel. A Nokia 20Lives által éppen ezt a nagyszerű élményt szeretnénk felkínálni a mobiltelefon-felhasználóknak. A Nokia 20Lives nem csupán egy játék, hanem egyben különleges lehetőség arra, hogy egy napot valaki más bőrében eltöltve, megismerjük annak világát" - mondta Heikki Tarvainen, a Nokia Mobile Phones üzletágának marketing-igazgatója. "A Nokia által már ötször meghirdetett Nokia Játék sikere megmutatta az utat ahhoz, hogy miként lehet szórakoztatni és inspirálni is a mobilfelhasználókat. Úgy véljük, hogy a Nokia 20Lives egyedi koncepciója újszerű megközelítést jelent majd a felhasználók és a Nokia terméke és a Nokia márka közötti kapcsolat kialakításábanl. A játék emellett innovatív interakciós lehetőséget is teremt."
Míg a korábbi Nokia Játék készségeken alapuló, időpróbákkal és feladatmegoldással tűzdelt kalandot kínált, addig a 20Lives húsz, véletlenszerűen kiválasztott, kitalált ember életébe csöppenti bele a játékost. A felhasználó úgy látja majd a világot, ahogy a szereplő; találkozik a karakter családjával és barátaival; dolgozik a munkahelyén, és meghozza a szükséges döntéseket. A játékosok ezen döntések alapján válnak sikeressé vagy buknak el a játék során. A 20Lives az interneten videofelvételek és animált képek, valamint SMS-, e-mail-, és hangüzenetek által juttatja el a játékoshoz az információkat. A játék során a benevezettek mobiltelefont nyerhetnek, de harcba szállhatnak a húsz szereplő életéhez kapcsolódó nagydíjakért is, például a wellness-, vagy a monacói hétvégéért.
A kitalált szereplők olyan személyiségek, akik a média, a zene, a film, és a divat világában élnek: hatalommal bíró nők és ravasz üzletemberek, színésznők és szépfiúk, fotósok és paparazzik, csak hogy néhányat megemlítsünk közülük. A játék szereplői életük egy-egy pontján már találkoztak egymással - de hogy hogyan és mikor, az a játék során derül majd ki.
A résztvevőknek internet-hozzáférésre, e-mail címre, és SMS-ek fogadására képes mobiltelefonra van szükségük a részvételhez. A játékra 2005. augusztus 29-től október 11-ig a www.nokia.com/20Lives címen lehet jelentkezni.
A Nokia útjára indítja új, interaktív játékát, a Nokia 20Livest. A szeptember 19-én induló játék résztvevői belebújhatnak valaki más bőrébe, és nem csak egyszer, nem is kétszer, de akár húsz alkalommal is! A 20Livesban húsz kitalált figura szerepel, akik életének egy-egy izgalmas napját a játékosok is végigélhetik. A játékot Európa 21 országában 11 nyelven lehet játszani.
"Mindannyian álmodtunk már arról, hogy valaki más bőrében ébredünk fel. A Nokia 20Lives által éppen ezt a nagyszerű élményt szeretnénk felkínálni a mobiltelefon-felhasználóknak. A Nokia 20Lives nem csupán egy játék, hanem egyben különleges lehetőség arra, hogy egy napot valaki más bőrében eltöltve, megismerjük annak világát" - mondta Heikki Tarvainen, a Nokia Mobile Phones üzletágának marketing-igazgatója. "A Nokia által már ötször meghirdetett Nokia Játék sikere megmutatta az utat ahhoz, hogy miként lehet szórakoztatni és inspirálni is a mobilfelhasználókat. Úgy véljük, hogy a Nokia 20Lives egyedi koncepciója újszerű megközelítést jelent majd a felhasználók és a Nokia terméke és a Nokia márka közötti kapcsolat kialakításábanl. A játék emellett innovatív interakciós lehetőséget is teremt."
Míg a korábbi Nokia Játék készségeken alapuló, időpróbákkal és feladatmegoldással tűzdelt kalandot kínált, addig a 20Lives húsz, véletlenszerűen kiválasztott, kitalált ember életébe csöppenti bele a játékost. A felhasználó úgy látja majd a világot, ahogy a szereplő; találkozik a karakter családjával és barátaival; dolgozik a munkahelyén, és meghozza a szükséges döntéseket. A játékosok ezen döntések alapján válnak sikeressé vagy buknak el a játék során. A 20Lives az interneten videofelvételek és animált képek, valamint SMS-, e-mail-, és hangüzenetek által juttatja el a játékoshoz az információkat. A játék során a benevezettek mobiltelefont nyerhetnek, de harcba szállhatnak a húsz szereplő életéhez kapcsolódó nagydíjakért is, például a wellness-, vagy a monacói hétvégéért.
A kitalált szereplők olyan személyiségek, akik a média, a zene, a film, és a divat világában élnek: hatalommal bíró nők és ravasz üzletemberek, színésznők és szépfiúk, fotósok és paparazzik, csak hogy néhányat megemlítsünk közülük. A játék szereplői életük egy-egy pontján már találkoztak egymással - de hogy hogyan és mikor, az a játék során derül majd ki.
A résztvevőknek internet-hozzáférésre, e-mail címre, és SMS-ek fogadására képes mobiltelefonra van szükségük a részvételhez. A játékra 2005. augusztus 29-től október 11-ig a www.nokia.com/20Lives címen lehet jelentkezni.