SG.hu
Az online munkaerőpiacon nem volt uborkaszezon
A nyári hónapokat, különösen az augusztust, sokan tekintik kieső időnek az üzleti életben és a munkaerőpiacon.
A CV-Online Magyarország Kft. az egyik meghatározó szereplője a magyarországi munkaerő-közvetítési piacnak, pontosan mérhető forgalmi adatokkal rendelkezik az online recruitment-től a hagyományos fejvadászatig a legkülönbözőbb szegmensekben - és ezek az adatok azt mutatják, hogy ez a nyár nem jelentett holtszezont a munkaerőpiacon.
"Mind az álláskeresők, mind a munkaadók részéről növekvő aktivitást tapasztaltunk a nyáron" - mondta Norrie Sinclair, a CVO-csoport ügyvezető igazgatója. "Mintegy 30%-kal nőtt a friss önéletrajzok száma az adatbázisunkban, és 70%-kal több álláshirdetést jelentettek meg a weboldalunkon a munkaadók. Az álláshirdetések megnövekedett száma nem csak a nyeremény repülőjegynek, hanem annak is köszönhető, hogy cégünk az akció időtartama alatt átvállalta az álláskeresőktől az önéletrajzok feltöltését!"
A társaság nyár elején több sikeres kampányt is indított az álláshirdetések számának növelése érdekében. "A munkaadók igényeihez rugalmasabban igazodó szolgáltatásokat kínálunk, és ennek pozitív hatása jelent meg már a nyári hónapokban is. A nagyobb számú lehetőség pedig természetesen magával hozta az álláskeresők nagyobb érdeklődését, így jelentősen, mintegy 30%-kal nőtt weboldalunk látogatottsága is. Még ha ősszel nagyobb aktivitással számolunk is, az egyértelműen kiderült, hogy nyáron sem szabad tétlennek lenni a munkaerőpiacon" - foglalta össze Sinclair.
A CV-Online Magyarország Kft. az egyik meghatározó szereplője a magyarországi munkaerő-közvetítési piacnak, pontosan mérhető forgalmi adatokkal rendelkezik az online recruitment-től a hagyományos fejvadászatig a legkülönbözőbb szegmensekben - és ezek az adatok azt mutatják, hogy ez a nyár nem jelentett holtszezont a munkaerőpiacon.
"Mind az álláskeresők, mind a munkaadók részéről növekvő aktivitást tapasztaltunk a nyáron" - mondta Norrie Sinclair, a CVO-csoport ügyvezető igazgatója. "Mintegy 30%-kal nőtt a friss önéletrajzok száma az adatbázisunkban, és 70%-kal több álláshirdetést jelentettek meg a weboldalunkon a munkaadók. Az álláshirdetések megnövekedett száma nem csak a nyeremény repülőjegynek, hanem annak is köszönhető, hogy cégünk az akció időtartama alatt átvállalta az álláskeresőktől az önéletrajzok feltöltését!"
A társaság nyár elején több sikeres kampányt is indított az álláshirdetések számának növelése érdekében. "A munkaadók igényeihez rugalmasabban igazodó szolgáltatásokat kínálunk, és ennek pozitív hatása jelent meg már a nyári hónapokban is. A nagyobb számú lehetőség pedig természetesen magával hozta az álláskeresők nagyobb érdeklődését, így jelentősen, mintegy 30%-kal nőtt weboldalunk látogatottsága is. Még ha ősszel nagyobb aktivitással számolunk is, az egyértelműen kiderült, hogy nyáron sem szabad tétlennek lenni a munkaerőpiacon" - foglalta össze Sinclair.