SG.hu
A Websense vezeti a tartalomszűrés piacát
A Frost & Sullivan a Websense céget találta a 2004-es év piacvezetőjének a webes tartalomszűrés terén.
A Frost & Sullivan a Websense-nek ítélte a 2004. évi Frost & Sullivan Piacvezetői Díját a webes tartalomszűrés piacán. A tanácsadó cég szerint a Websense azért lett piacvezető, mert az üzleti folyamatok minden területén kiváló teljesítményt mutatott fel, jól tudott alkalmazkodni a dinamikusan változó piaci körülményekhez, erős versenystratégiákat fejlesztett ki, és végül de nem utolsósorban a legmagasabb eladásokat produkálta.
A Frost & Sullivan elemzői egy mélyreható, kétlépcsős kutatás során választották ki a Websense-et. Megvizsgálták a pályázók bevételét, ágazaton belüli piaci részesedését, majd a résztvevőket bevételeik növekedésének mértéke, tevékenységük jövedelmezősége és piaci/műszaki innovációik alapján rangsorolták.
Értékelésük szerint a társaság figyelemre méltó növekedési rátája segítette elő, hogy a cég 2001 óta folyamatosan piacvezető legyen. Az újításokra és az új üzleti megoldásokra összpontosítva a cég 2004-ben is az ágazat növekedési rátáját felülmúlóan fejlődött - áll a Frost & Sullivan jelentésében. Mialatt piaci részesedése 2004-ben 1,2 százalékponttal nőtt, a jól csengő márka jól működő értékesítési csatornákkal párosodva tovább bővítette a 24 000-et is meghaladó, a világ minden részére kiterjedő ügyfélkört, amely több mint 19,8 millió felhasználót jelent.
"2004 jelentős év volt a Websense számára, és nagy megtiszteltetés, hogy a Frost & Sullivan ezzel a rangos elismeréssel tűntetett ki bennünket" - nyilatkozta a Websense elnök-vezérigazgatója, John Carrington. "A Websense sikere annak a következetességnek tudható be, amely a vállalat minden szintjén jellemzi a feladatok végrehajtását. Sikerrel teljesítettük stratégiai terveinket és továbbra is bizonyítottuk értékesítési stratégiánk hatékonyságát. Ezen felül - azon képességünk révén, hogy úgy tudunk az alkalmazotti internethasználat optimalizálására összpontosítani, hogy eközben a hálózatról érkező újabb veszélyek rizikóját is csökkenteni tudjuk - elértük, hogy ajánlataikban a lehetőségek egyre bővülő tárháza szerepeljen, ezzel is felnőve a piac egyre magasabb igényeihez."
"A Websense eredményeinek elérésében több dolog is szerepet játszott: a Websense Enterprise révén a cég csúcstechnológiás megoldást vezetett be a piacra, kielégítette vásárlói elvárásait, megerősítette értékesítési csatornáit, valamint megerősítette szerepét a vállalati biztonság integrált felvigyázójaként" - nyilatkozott Jose Lopez, a Frost & Sullivan vezető elemzője. "A nagyfelhasználók között továbbra is a Websense Enterprise a legnépszerűbb termék, de a Websense továbbra is törekszik a kis- és középvállalatok piacán jelentkező igények kielégítésére is."
A Frost & Sullivan a Websense-nek ítélte a 2004. évi Frost & Sullivan Piacvezetői Díját a webes tartalomszűrés piacán. A tanácsadó cég szerint a Websense azért lett piacvezető, mert az üzleti folyamatok minden területén kiváló teljesítményt mutatott fel, jól tudott alkalmazkodni a dinamikusan változó piaci körülményekhez, erős versenystratégiákat fejlesztett ki, és végül de nem utolsósorban a legmagasabb eladásokat produkálta.
A Frost & Sullivan elemzői egy mélyreható, kétlépcsős kutatás során választották ki a Websense-et. Megvizsgálták a pályázók bevételét, ágazaton belüli piaci részesedését, majd a résztvevőket bevételeik növekedésének mértéke, tevékenységük jövedelmezősége és piaci/műszaki innovációik alapján rangsorolták.
Értékelésük szerint a társaság figyelemre méltó növekedési rátája segítette elő, hogy a cég 2001 óta folyamatosan piacvezető legyen. Az újításokra és az új üzleti megoldásokra összpontosítva a cég 2004-ben is az ágazat növekedési rátáját felülmúlóan fejlődött - áll a Frost & Sullivan jelentésében. Mialatt piaci részesedése 2004-ben 1,2 százalékponttal nőtt, a jól csengő márka jól működő értékesítési csatornákkal párosodva tovább bővítette a 24 000-et is meghaladó, a világ minden részére kiterjedő ügyfélkört, amely több mint 19,8 millió felhasználót jelent.
"2004 jelentős év volt a Websense számára, és nagy megtiszteltetés, hogy a Frost & Sullivan ezzel a rangos elismeréssel tűntetett ki bennünket" - nyilatkozta a Websense elnök-vezérigazgatója, John Carrington. "A Websense sikere annak a következetességnek tudható be, amely a vállalat minden szintjén jellemzi a feladatok végrehajtását. Sikerrel teljesítettük stratégiai terveinket és továbbra is bizonyítottuk értékesítési stratégiánk hatékonyságát. Ezen felül - azon képességünk révén, hogy úgy tudunk az alkalmazotti internethasználat optimalizálására összpontosítani, hogy eközben a hálózatról érkező újabb veszélyek rizikóját is csökkenteni tudjuk - elértük, hogy ajánlataikban a lehetőségek egyre bővülő tárháza szerepeljen, ezzel is felnőve a piac egyre magasabb igényeihez."
"A Websense eredményeinek elérésében több dolog is szerepet játszott: a Websense Enterprise révén a cég csúcstechnológiás megoldást vezetett be a piacra, kielégítette vásárlói elvárásait, megerősítette értékesítési csatornáit, valamint megerősítette szerepét a vállalati biztonság integrált felvigyázójaként" - nyilatkozott Jose Lopez, a Frost & Sullivan vezető elemzője. "A nagyfelhasználók között továbbra is a Websense Enterprise a legnépszerűbb termék, de a Websense továbbra is törekszik a kis- és középvállalatok piacán jelentkező igények kielégítésére is."