SG.hu

LG bemutatók a Louvre-ban és a Lidoban

Párizs két tekintélyes helyszínén, a Louvre-ban és a Lidoban tartott európai bevezető sajtótájékoztatót az LG.
* A cég bemutatta két új termékét, a 42 inch-es Plazma TV-t ( a 42PX4RV modellt) és új felső kategóriás LCD TV-jét (az LP 1-es sorozatot). Az esemény megrendezésének célja, hogy biztosítsa az LG útját az első hely felé, amit a cég az európai Plazma TV piacon ez év végéig, 2006-ra pedig a világpiacon szeretne megszerezni.

A rendezvényen bemutatásra került az analóg jeleket nagy felbontású képekké átalakító új XD Engine-nel felszerelt 42PX4RV-es Plazma TV modell, ami a jó képminőségen túl a vállalat minden technológiai újításával eldicsekedhet: a 10,000:1 kontrasztaránnyal és az 1,500 cd-s fényerővel, valamint a tükröződést és a szellemképet megszüntető filmszűrővel is.

A másik bemutatásra került termék a társaság legújabb felső kategóriás LCD TV-je, az LP1 sorozat tagja volt. Ez a széria hatalmas méretével, képminőségével, dinamikus vonalvezetésével és sok más elsőrangú jellemzőjével csúcsterméknek számít az LG TV-k között. Az LP1-es sorozat stílusával már felkeltette a szakma érdeklődését és három világhírű díjat is besöpört idén: a CES Innovációs díját az iF Design Award termékdíját és a Reddot Design Award-ot.


Az LG készülékei mellett az esemény iránt hatalmas érdeklődést keltettek a művészi díszletek: a Louvre modern művészeteket az épület patinás pompájával ötvöző, illetve a Lido kabaré varázslatos hangulatát megidéző két helyszín. A cég azzal lepte meg a világot, hogy képernyőin keresztül életet lehelt a gyönyőrű remekművekbe. A New York-i Guggenheim Múzeumban, a Cartier Foundation-ben és a Futuroscope Digital World Pavilonban kiállított munkáiról ismert művész, Bruno Contensou úgy keltette életre a Louvre leghíresebb mesterművét, ahogyan előtte senki nem merte: videógrafikával.

Az animált videóképek a kortárs univerzumba emelték Mona Lisát. A művészi munkával kapcsolatban Costensou megjegyezte: "Az olyan szavak, mint a minőség, esztétika, művészet, szórakoztatás tökéletesen jellemzik az LG új Plazma és LCD TV-it. Ráadásul ezek a szavak azok, amelyek tökéletesen leírják Párizs városát is. Ezért arra gondoltam, hogy Párizs, a Louvre, a Lido valamint az LG képernyőinek találkozása elkerülhetetlenül időszerű".

Az cég reméli, hogy a párizsi bemutató hozzájárul ahhoz, hogy a cég kijelzőgyártásban világelsőséget szerezzen. A termékei megkülönböztetéséért folytatott agresszív reklámpolitika révén valószínűnek tartják, hogy 15%-os európai piaci részesedésével, azaz 1,5 millió eladott készülékkel, már idén az első számú Plazma TV gyártó lesz. A cég 2004-es növekedési mutatói alapján a vállalat célja megvalósíthatónak tűnik.

Az LG az európai gyártósorok számának növelésével, valamint elsősorban felső kategóriás termékek fejlesztésére összpontosítva és a terjesztési csatornák kiterjesztésével a cég három fő piaca közül (Európa, Észak-Amerika, Kína) az európai piacot állítja figyelme középpontjába. Remélik, hogy a 2005-ben a lengyel DTV üzem gyártási kapacitását évenkénti 300 000-ről 600 000-re nővelhetik, így téve eleget a növekvő a fogyasztói szükségleteknek.


1999 óta a társaság fokozatosan nőtte ki magát az egyik legnagyobb versenyzővé ezen a piacon. A folyamatos kutató-fejlesztő beruházások révén a 2004 februárjában az Európában elért 4,3%-ról egy év leforgása alatt 15,5%-ra nőtt piaci részesedésük a plazma TV-k piacán, első helyre jutva ezzel a kontinensen. Gyors növekedést mutattak Európa legnagyobb országaiban, így például Nagy-Britanniában, ahol a 2004 februári 3%-os piaci részesedésük egy év alatt 15,4%-ra nőtt, megszerezve a második helyet. Németországban 4%-ról 15,7%-ra nőtt a cég piaci részesedése, ahol így első lett. 2005 februárjában első helyre került még a cég Spanyolországban (20,9%), Olaszországban (16,3%) és Portugáliában (33,4%), illetve a második pozíciót szerezte meg Hollandiában (17,5%) és Görögországban (22,9%).

"A csúcstechnológiát képviselő kijelzőről történelmi helyen, a Louvre-ban rántottuk le a leplet, ahol számos mestermű található, ezzel - úgy gondolom -igazán sikerült kifejezésre juttatnunk mennyire büszkék vagyunk az LG termékeire" - mondta James Kim az LG Electronics európai központjának elnöke. "Ez a történelmi mozzanat biztosítékul szolgál majd arra, hogy a lapos képernyőjű TV-k európai piacán megszerezzük az első helyet." A vállalat lengyelországi, mexikói és kínai gyárainak átalakítása jelenleg is tart, hogy a gyártást a felső kategóriás termékekre összpontosíthassák.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • concrete #1
    2. képen a kékruhás nő arckifejezése sokmindent elárul:

    "kb. hűűű tv, de naaagy"