SG.hu
Eredményes volt 2004-ben a Datanet
Több mint 10 milliárdos árbevétellel és új ügyfélszolgálati iroda nyitásával zárja az évet a GTS-Datanet.
"A GTS-Datanet 11 éve van jelen a magyar piacon. Folyamatos szakmai fejlesztéseinknek, munkatársaink elkötelezettségének, továbbá a magyar telekommunikációs piac iránti töretlen bizalmunknak köszönhetően ismét szép évet zárhatunk. Egy olyan évet, mely elsősorban a növekedés és fejlesztések jegyében telt, és amelyben a 11. életévünket 10 milliárd forintot meghaladó árbevétellel ünnepelhetjük" - mondta el Szathmári Géza, a társaság vezérigazgatója az új ügyfélszolgálati iroda megnyitása alkalmából.
A vállalat előfizetőinek száma 65 000-re, a munkatársainak száma pedig 180-ra növekedett. Az év során tovább erősítette hangszolgáltatásait is a vállalat: új szolgáltatások bevezetése mellett (DataPhone PULZUS), új ügyfelekkel is bővült ez a terület. A jövő évben további hangtermékek és hangszolgáltatások bevezetése is várható.
December elején a Duna Plazába költözött a vállalat személyes ügyfélszolgálati irodája, mely még magasabb színvonalon szolgálja ki az immár 65 000-re növekedett ügyfélkört. Gyorsabb ügyintézés, hosszabb hétköznapi illetve hétvégi nyitva tartással várják az ügyfeleket. A személyes ügyfélszolgálatot a háttérből jelentős méretű "back office" szolgálja ki, amely a telefonos tájékoztatást és a háttérben folyó adminisztratív feladatokat látja el. Az ügyfélszolgálathoz 10 multimédiás számítógéppel felszerelt internetkávézó is tartozik, ahol kedvezményes áron, korlátlan sávszélességben férhetnek hozzá a világhálóhoz a felhasználók. A hangulatos környezetben kávé- és sütemény különlegességek teszik még élvezetesebbé a szörfözést a világhálón.
A Duna Plaza-ban található ügyfélszolgálati irodával 12-re bővült a vállalat országos hálózata. A vállalat számára fontos, hogy országos lefedettségét regionális ügyfélszolgálatokkal is támogassa. Ezt a feladatot látja el a Datanet Café néven futó országos hálózat, amelyben az ügyfélszolgálati irodákhoz internetkávézók kapcsolódnak annak érdekében, hogy az internettel még nem rendelkezők is kipróbálhassák a jó minőségű, nagy sávszélességű internet-szolgáltatás előnyeit.
2005-ben a GTS-Datanet arculati váltást hajt végre, amely a vállalat sikeressége érdekében még jobban támogatja a stratégiai célkitűzéseket.
"A GTS-Datanet 11 éve van jelen a magyar piacon. Folyamatos szakmai fejlesztéseinknek, munkatársaink elkötelezettségének, továbbá a magyar telekommunikációs piac iránti töretlen bizalmunknak köszönhetően ismét szép évet zárhatunk. Egy olyan évet, mely elsősorban a növekedés és fejlesztések jegyében telt, és amelyben a 11. életévünket 10 milliárd forintot meghaladó árbevétellel ünnepelhetjük" - mondta el Szathmári Géza, a társaság vezérigazgatója az új ügyfélszolgálati iroda megnyitása alkalmából.
A vállalat előfizetőinek száma 65 000-re, a munkatársainak száma pedig 180-ra növekedett. Az év során tovább erősítette hangszolgáltatásait is a vállalat: új szolgáltatások bevezetése mellett (DataPhone PULZUS), új ügyfelekkel is bővült ez a terület. A jövő évben további hangtermékek és hangszolgáltatások bevezetése is várható.
December elején a Duna Plazába költözött a vállalat személyes ügyfélszolgálati irodája, mely még magasabb színvonalon szolgálja ki az immár 65 000-re növekedett ügyfélkört. Gyorsabb ügyintézés, hosszabb hétköznapi illetve hétvégi nyitva tartással várják az ügyfeleket. A személyes ügyfélszolgálatot a háttérből jelentős méretű "back office" szolgálja ki, amely a telefonos tájékoztatást és a háttérben folyó adminisztratív feladatokat látja el. Az ügyfélszolgálathoz 10 multimédiás számítógéppel felszerelt internetkávézó is tartozik, ahol kedvezményes áron, korlátlan sávszélességben férhetnek hozzá a világhálóhoz a felhasználók. A hangulatos környezetben kávé- és sütemény különlegességek teszik még élvezetesebbé a szörfözést a világhálón.
A Duna Plaza-ban található ügyfélszolgálati irodával 12-re bővült a vállalat országos hálózata. A vállalat számára fontos, hogy országos lefedettségét regionális ügyfélszolgálatokkal is támogassa. Ezt a feladatot látja el a Datanet Café néven futó országos hálózat, amelyben az ügyfélszolgálati irodákhoz internetkávézók kapcsolódnak annak érdekében, hogy az internettel még nem rendelkezők is kipróbálhassák a jó minőségű, nagy sávszélességű internet-szolgáltatás előnyeit.
2005-ben a GTS-Datanet arculati váltást hajt végre, amely a vállalat sikeressége érdekében még jobban támogatja a stratégiai célkitűzéseket.