SG.hu
Megújul a Budapest Portál
[E-ker] A MÁV INFORMATIKA Kft. - tárgyalásos közbeszerzési eljárás nyerteseként - megbízási szerződést írt alá a Budapest Főváros Önkormányzata Főpolgármesteri Hivatalának Főpolgármesteri Irodájával a Budapest Portál tartalomszolgáltatásának működtetésére és továbbfejlesztésére.
A megbízás összege bruttó 161 millió forint, 3 év alatt. A szerződés szerint a társaságnak ki kell alakítania az új portál tartalmi koncepcióját, valamint felelős a portál működtetéséért, és az ehhez szükséges műszaki támogatás megvalósításáért. A Budapest portál tartalomstratégiája - a vele szemben támasztott legfontosabb kritériumoknak megfelelően - közszolgálati, közösségi és szolgáltató portál.
A portál közszolgálati funkciójában szervezett keretek között juttatja el a polgárokhoz a Főpolgármesteri Hivatal hivatalos információit, az intézményrendszer szervezett adatvagyonát, és ezen túlmenően növekvő szerepet kell, hogy vállaljon az elektronikus ügyintézésben. Közösségi szerepében lehetővé teszi a kerületi önkormányzatok, média, civil szervezetek, kulturális, gazdasági szervezetek, sőt a lakosság felé az információszállítást, illetve a vélemények visszacsatolását is. Szolgáltatói minőségében tájékoztatja a polgárokat a főváros vonatkozásában hasznos információkról, segíti őket ügyes-bajos dolgaik intézésben - elsősorban a polgármesteri hivatalokban és az okmányirodában történő ügyintézést támogatva, de linkek segítségével elérhetővé válnak a közszolgáltatók oldalai is.
A megbízás összege bruttó 161 millió forint, 3 év alatt. A szerződés szerint a társaságnak ki kell alakítania az új portál tartalmi koncepcióját, valamint felelős a portál működtetéséért, és az ehhez szükséges műszaki támogatás megvalósításáért. A Budapest portál tartalomstratégiája - a vele szemben támasztott legfontosabb kritériumoknak megfelelően - közszolgálati, közösségi és szolgáltató portál.
A portál közszolgálati funkciójában szervezett keretek között juttatja el a polgárokhoz a Főpolgármesteri Hivatal hivatalos információit, az intézményrendszer szervezett adatvagyonát, és ezen túlmenően növekvő szerepet kell, hogy vállaljon az elektronikus ügyintézésben. Közösségi szerepében lehetővé teszi a kerületi önkormányzatok, média, civil szervezetek, kulturális, gazdasági szervezetek, sőt a lakosság felé az információszállítást, illetve a vélemények visszacsatolását is. Szolgáltatói minőségében tájékoztatja a polgárokat a főváros vonatkozásában hasznos információkról, segíti őket ügyes-bajos dolgaik intézésben - elsősorban a polgármesteri hivatalokban és az okmányirodában történő ügyintézést támogatva, de linkek segítségével elérhetővé válnak a közszolgáltatók oldalai is.