SG.hu
Számhordozhatóság az USA-ban
[E-kereskedelem] Az Egyesült Államokban az InsightExpress 600 mobiltulajdonost kérdezett meg arról, fontolgatják-e azt, hogy új mobilszolgáltatóhoz szerződnek jelenleg érvényes hűségnyilatkozatuk lejártával. A válaszadók 31 %-a igennel válaszolt a kérdésre.
Az előfizetések választásánál az ár és a márkanév a döntő
Az megkérdezetteket arról is faggatták, milyen szempontokat vesznek figyelembe új szolgáltató választásakor. A válaszadók 25 %-a az előfizetés havidíját jelölte meg szempontként, míg 24% a szolgáltató alapján hozza meg döntését. A megkérdezettek 16 %-a tartja lényegesnek a lefedettséget, 14 %-ot viszont a bizonyos időtartamnál hosszabb hívások esetén ajánlott kedvezményes percdíjak csábítanak. A válaszadók 12 %-a az internet-hozzáférés meglétét veszi figyelembe az új szolgáltató kiválasztásakor, míg 9 % a havonta ingyenesen kapott lebeszélhető percek alapján jut elhatározásra.
A mobilelőfizetők száma millióban
Az InsightExpress jelentéséből az is kiderült, hogy a megkérdezettek 59 %-a tisztában van a számhordozhatóság lehetőségét biztosító, november 24-én életbe lépett szabályzással. Az eMarketer statisztikái szerint 2000 óta folyamatosan nő a mobil-előfizetők száma az USA-ban. Az idén 155,4 millió előfizetővel büszkélkedhet az ország, ám jövőre 167,5 millióra gyarapszik számuk az előrejelzések szerint. Amennyiben a jóslatok helyesek, 2005-ben már 177,6 millió amerikainak lesz mobiltelefonja.
Az előfizetések választásánál az ár és a márkanév a döntő
Az megkérdezetteket arról is faggatták, milyen szempontokat vesznek figyelembe új szolgáltató választásakor. A válaszadók 25 %-a az előfizetés havidíját jelölte meg szempontként, míg 24% a szolgáltató alapján hozza meg döntését. A megkérdezettek 16 %-a tartja lényegesnek a lefedettséget, 14 %-ot viszont a bizonyos időtartamnál hosszabb hívások esetén ajánlott kedvezményes percdíjak csábítanak. A válaszadók 12 %-a az internet-hozzáférés meglétét veszi figyelembe az új szolgáltató kiválasztásakor, míg 9 % a havonta ingyenesen kapott lebeszélhető percek alapján jut elhatározásra.
A mobilelőfizetők száma millióban
Az InsightExpress jelentéséből az is kiderült, hogy a megkérdezettek 59 %-a tisztában van a számhordozhatóság lehetőségét biztosító, november 24-én életbe lépett szabályzással. Az eMarketer statisztikái szerint 2000 óta folyamatosan nő a mobil-előfizetők száma az USA-ban. Az idén 155,4 millió előfizetővel büszkélkedhet az ország, ám jövőre 167,5 millióra gyarapszik számuk az előrejelzések szerint. Amennyiben a jóslatok helyesek, 2005-ben már 177,6 millió amerikainak lesz mobiltelefonja.