JohnnyCage
Nem perel az Epic Games a hibabejelentés miatt
Az Unreal Tournament 3D akciójáték-sorozatot fejlesztő Epic Games kedden cáfolta azokat a híreket, amelyek szerint a társaság pert tervezne indítani a PivX Solutions ellen.
A hírek akkor láttak napvilágot, amikor a TechTV.com idézte Mark Reint, az Epic Games elnökhelyettesét, aki állítólag rágalmazásnak tartotta a PivX Solutions hibabejelentéseit, és közölte, hogy a cég konzultálni fog az ügyről jogi képviselőivel. A számítógépes biztonsági megoldásokkal foglalkozó PivX Solutions előzőleg több biztonsági rést is felfedett az Epic játékaiban.
Mint Tim Sweeney, az Epic Games alapító elnöke azonban elmondta, a PivX Solutions megfelelően kezelte a kérdést, az Epic pedig elégedett a cég lépéseivel. "Senkit nem tervezünk beperelni azért, mert hibákat talál szoftvereinkben" - mondta a vezető.
A PivX hozzávetőleg egy héttel ezelőtt adta ki biztonsági felhívását, amely szerint az Unreal motorja lehetővé teszi a hackerek számára, hogy a játék szervereit más rendszerek elleni elosztott túlterheléses támadáshoz használják fel. Egy másik hiba emellett a játékokat futtató számítógépek teljes irányításának átvételére is módot ad a támadónak.
A bejelentéssel egyidőben az Epic még nem rendelkezett a hibák javításával, mivel a javítófolt elkészítésével megbízott programozó elhagyta a céget. Sweeney szerint az efféle apró bakik nem meglepőek egy olyan cég részéről, amely először kerül szembe ilyen problémával. "Ez egy olyan procedúra, amelyen véleményem szerint minden társaság átmegy a szoftvereiben talált első biztonsági hibát követően" - mondta a vezető. "A jövőben már meghatározott stratégia szerint fogjuk hozzáállni az efféle hibák javításához."
A PivX egyébként még tavaly novemberben értesítette az Epic Games-t a hibákról, és miután a javítás kiadására eredetileg biztosított 30 nap közel három hónapra nyúlt, a társaság kritizálni kezdte a játékfejlesztőt, és nyilvánosságra hozta a problémát.
A hírek akkor láttak napvilágot, amikor a TechTV.com idézte Mark Reint, az Epic Games elnökhelyettesét, aki állítólag rágalmazásnak tartotta a PivX Solutions hibabejelentéseit, és közölte, hogy a cég konzultálni fog az ügyről jogi képviselőivel. A számítógépes biztonsági megoldásokkal foglalkozó PivX Solutions előzőleg több biztonsági rést is felfedett az Epic játékaiban.
Mint Tim Sweeney, az Epic Games alapító elnöke azonban elmondta, a PivX Solutions megfelelően kezelte a kérdést, az Epic pedig elégedett a cég lépéseivel. "Senkit nem tervezünk beperelni azért, mert hibákat talál szoftvereinkben" - mondta a vezető.
A PivX hozzávetőleg egy héttel ezelőtt adta ki biztonsági felhívását, amely szerint az Unreal motorja lehetővé teszi a hackerek számára, hogy a játék szervereit más rendszerek elleni elosztott túlterheléses támadáshoz használják fel. Egy másik hiba emellett a játékokat futtató számítógépek teljes irányításának átvételére is módot ad a támadónak.
A bejelentéssel egyidőben az Epic még nem rendelkezett a hibák javításával, mivel a javítófolt elkészítésével megbízott programozó elhagyta a céget. Sweeney szerint az efféle apró bakik nem meglepőek egy olyan cég részéről, amely először kerül szembe ilyen problémával. "Ez egy olyan procedúra, amelyen véleményem szerint minden társaság átmegy a szoftvereiben talált első biztonsági hibát követően" - mondta a vezető. "A jövőben már meghatározott stratégia szerint fogjuk hozzáállni az efféle hibák javításához."
A PivX egyébként még tavaly novemberben értesítette az Epic Games-t a hibákról, és miután a javítás kiadására eredetileg biztosított 30 nap közel három hónapra nyúlt, a társaság kritizálni kezdte a játékfejlesztőt, és nyilvánosságra hozta a problémát.