JohnnyCage
A tinilányok személyisége az interneten
A tizenéves lányok általában több különböző nevet és hozzá kapcsolódó online "személyiséget" tartanak fenn az internetes társalgáshoz, levelezéshez, derült ki egy napokban kiadott tanulmányból.
A meglepő eredményre egy napokban kiadott tudományos tanulmány elkészítése során jutottak a szakemberek. - Nem tudjuk biztosan, miért fednek fel a tinilányok többet önmagukból az interneten, mint mások - mondta Jeff Cole, a tanulmányt készítő Los Angeles-i Kalifornia Egyetem Center for Communication Policy központjának igazgatója. - Mindez része lehet a felnőtté válásnak, elképzelhető, hogy csak a kíváncsiság, a különféle dolgok felfedezésének vágya hajtja őket - mondta Cole. - Nem hiszem, hogy ebben bármi rossz lenne.
A 16-18 éves lányok 4 százaléka, valamint a 36-45 éves életkort kivéve a többi korosztályból még sokan több különböző nevet, és hozzá tartozó személyiséget tartanak fenn az interneten. Az internetezési szokások változását követő tanulmány emellett azonban számos egyéb érdekességre derített fényt. Többek között az is kiderült, hogy az amerikaiak inkább információgyűjtésre használják az internetet, és nem szórkozásra. Az amerikaiak az átlagosnál több időt töltenek az interneten, az online vásárlás mégsem jellemző rájuk annyira, mint más országok lakóira.
Cole elmondása szerint a Center for Communication Policy a közeljövőben olyan területekre is ki fog térni a tanulmánnyal kapcsolatban, mint például az online szerepjátékok. - Az elkövetkezendő hónapokban nem csak azt fogjuk kutatni, hogy ki mit csinál, de azt is, miért teszi - mondta. A tanulmány összesen 2000 12 év fölötti amerikai megkérdezésével készült. A legtöbben közülük a tavalyi felmérésben is szerepeltek.
A meglepő eredményre egy napokban kiadott tudományos tanulmány elkészítése során jutottak a szakemberek. - Nem tudjuk biztosan, miért fednek fel a tinilányok többet önmagukból az interneten, mint mások - mondta Jeff Cole, a tanulmányt készítő Los Angeles-i Kalifornia Egyetem Center for Communication Policy központjának igazgatója. - Mindez része lehet a felnőtté válásnak, elképzelhető, hogy csak a kíváncsiság, a különféle dolgok felfedezésének vágya hajtja őket - mondta Cole. - Nem hiszem, hogy ebben bármi rossz lenne.
A 16-18 éves lányok 4 százaléka, valamint a 36-45 éves életkort kivéve a többi korosztályból még sokan több különböző nevet, és hozzá tartozó személyiséget tartanak fenn az interneten. Az internetezési szokások változását követő tanulmány emellett azonban számos egyéb érdekességre derített fényt. Többek között az is kiderült, hogy az amerikaiak inkább információgyűjtésre használják az internetet, és nem szórkozásra. Az amerikaiak az átlagosnál több időt töltenek az interneten, az online vásárlás mégsem jellemző rájuk annyira, mint más országok lakóira.
Cole elmondása szerint a Center for Communication Policy a közeljövőben olyan területekre is ki fog térni a tanulmánnyal kapcsolatban, mint például az online szerepjátékok. - Az elkövetkezendő hónapokban nem csak azt fogjuk kutatni, hogy ki mit csinál, de azt is, miért teszi - mondta. A tanulmány összesen 2000 12 év fölötti amerikai megkérdezésével készült. A legtöbben közülük a tavalyi felmérésben is szerepeltek.