Berta Sándor
Radikális változtatásokat jelentett be az Indiegogo
A portál szigorította az irányelveit.
Will Haines, az Indiegogo közösségi finanszírozású (crowdfunding) platform termék- és ügyfélbizalomért felelős alelnöke a blogbejegyzésében közölte, hogy radikális változtatásokat vezetnek be. A módosítások között lesz, hogy a jövőben az oldalon elindított összes kampányt előzetesen át fogják világítani, különösen azt nézik majd meg, hogy mekkora lehet a siker esélye. A menedzser kijelentette, hogy a közösségi finanszírozás nem vásárlás, de nem jelentheti az ismeretlenbe való ugrást sem és semmiképpen sem lehet csalás.
Haines kiemelte, hogy a fejlesztőcsapatuk felismerte, hogy a szaktudásukkal nagyon sokat segíthetnek abban, hogy a vállalkozók a portálon indítsák el a kampányukat, de ehhez az kell, hogy az elképzelésekkel előálló személyek megfelelő tervet mutassanak be. Egyelőre a nagyobb kampányokra akarnak összpontosítani, később viszont minden egyes kampányt átvilágítanak majd.
A menedzser önkritikusan elismerte, hogy nem mindig feleltek meg a kampányokat támogatók elvárásainak. Az Indiegogo nyitott platformként jött létre, amelyen bárki pénzt gyűjthetett kevés korlátozások mellett. Ő azonban megtanulta, hogy nem az a nyitott dolog, amit a közösségük akar. Azt szeretnék, ha a kampányokat támogatókat legalább a nem átlátható projektekkel és a nyílt csalással szemben meg tudnák védeni. Arra ugyanakkor továbbra sem adhatnak garanciát, hogy minden kampány sikeres lesz.
Will Haines, az Indiegogo közösségi finanszírozású (crowdfunding) platform termék- és ügyfélbizalomért felelős alelnöke a blogbejegyzésében közölte, hogy radikális változtatásokat vezetnek be. A módosítások között lesz, hogy a jövőben az oldalon elindított összes kampányt előzetesen át fogják világítani, különösen azt nézik majd meg, hogy mekkora lehet a siker esélye. A menedzser kijelentette, hogy a közösségi finanszírozás nem vásárlás, de nem jelentheti az ismeretlenbe való ugrást sem és semmiképpen sem lehet csalás.
Haines kiemelte, hogy a fejlesztőcsapatuk felismerte, hogy a szaktudásukkal nagyon sokat segíthetnek abban, hogy a vállalkozók a portálon indítsák el a kampányukat, de ehhez az kell, hogy az elképzelésekkel előálló személyek megfelelő tervet mutassanak be. Egyelőre a nagyobb kampányokra akarnak összpontosítani, később viszont minden egyes kampányt átvilágítanak majd.
A menedzser önkritikusan elismerte, hogy nem mindig feleltek meg a kampányokat támogatók elvárásainak. Az Indiegogo nyitott platformként jött létre, amelyen bárki pénzt gyűjthetett kevés korlátozások mellett. Ő azonban megtanulta, hogy nem az a nyitott dolog, amit a közösségük akar. Azt szeretnék, ha a kampányokat támogatókat legalább a nem átlátható projektekkel és a nyílt csalással szemben meg tudnák védeni. Arra ugyanakkor továbbra sem adhatnak garanciát, hogy minden kampány sikeres lesz.