MTI

Európai választásra buzdítanak az amerikai közösségi platformok

Az internetes közösségi média platformok is részvételre buzdítják felhasználóikat az e heti európai parlamenti (EP-) választásokon - mutatott rá a képviselőtestület sajtószolgálata.

A Google több felületén is emlékezteti a szavazásra az európai felhasználókat, az óriásvállalathoz tartozó YouTube videómegosztó oldal pedig ideiglenesen előrébb sorolta a jelöltek tartalmait. A Facebook szintén buzdító üzeneteket tesz közzé, létrehozott egy "Én már szavaztam" gombot, s emellett fokozta fellépését az álhírek ellen a választások idején. A közösségi hálózatot működtető vállalat által korábban megvásárolt Instagram fotómegosztó portál különleges matricákkal készült az eseményre.

A Snapchat videoüzenetet küldött minden szavazókorú európai felhasználójának, a választási részvételt sürgetve. A Twitter mikroblog-szolgáltató különleges emojikat tett elérhetővé az #EUelections2019 és a #thistimeimvoting hashtaggel ellátott posztok mellé. A május 23-26 közötti EP-választásokon több mint 426 millió európai uniós állampolgár voksolhat, a részvétel azonban folyamatosan csökkent az utóbbi évtizedekben és jóval alatta marad a nemzeti választások adatainak.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • ostoros #3
    Pár napja észrevettem, hogy minden áruházlánc EGYSZERRE kezdett el grillezéssel kapcsolatos cuccokat reklámozni és árulni nagy erőkkel.
    Mostantól ez lesz? Lenyomják a torkunkon az amerikai "kultúra" kellékeit kurva drágán?
    Miért is jó ez nekünk?
    Már Sun Tzu megmondta, hogy egy nemzet akkor vész el, ha idegen tanácsadókra hallgat, ÁTVESZI IDEGEN NÉPEK SZOKÁSAIT, vagy hódító háborúkat indít.
    Ehhez képest az EU választás befolyásolása semmi....
    Utoljára szerkesztette: ostoros, 2019.05.27. 21:04:01
  • Archenemy #2
    +1
  • ostoros #1
    Hú, amerika beavatkozik a választásokba, szankciót neki! :)