Franczy

Az S3 új neve: SONICblue

Az S3 Incorporated bejelentette, hogy a cég nevet változtat, és ezentúl SONICblue(TM) néven fog működni.

2000 november 15.-től kezdik az új néven való szereplést a tőzsdén is, ahol a részvények SBLU néven fognak futni. Mivel a cég teljesen abbahagyja az asztali és notebook számítógépekbe szánt grafikus eszközök fejlesztését és gyártását, teljes kapacitásukkal a különböző digitális médiákkal és információs berendezésekkel kívánnak foglalkozni.

A mostani hivatalos bejelentés pontot tesz az S3 eddigi tíz éves történetére, mely idő alatt az egyik legnagyobb PC-s grafikuskártya gyártó volt a cég. A jogutód SONICblue felhasználja az eddig megszerzett hatalmas tapasztalatot, a széleskörű technológiai adottságokat, a szabadalmakat, és az anyagi erőforrásokat is, így az új, teljesen más jellegű piaci szegmensben is vezető céggé kívánnak előlépni.

"Az internet mindent átható elterjedése, és a már az otthonokban is elérhető nagyobb sávszélesség révén, teljesen új internetes fogalmak és információs eszközök látnak majd napvilágot." - nyilatkozta Ken Potashner, a cég elnöke. "Tovább kívánjuk folytatni eddigi tevékenységeinket, így továbbra is kitűnő minőségű otthoni digitális berendezéseket szeretnénk kifejleszteni és gyártani. Különböző termékeink, mint például a Rio, az információs eszközök, az otthoni hálózat, vagy az internet eléréshez szükséges eszközök terén elért sikereink nagy előnyt jelentenek a további fejlesztések megvalósításában."

A cég mostanában jelentősen felgyorsította az eseményeket, hiszen több új terméket mutatott be, különböző társulásokban és befektetésekben is részt vett. Szeptemberben kiegészítették a piacvezető Rio eszközüket az ún. frontpath kiadásával, melynek segítségével vezeték nélküli adatátvitel hozható létre. Ezenkívül a neves Psion termékek konkurenciájaként megjelentették webre csatlakoztatható kéziszámítógépüket, a Diamond Mako-t. Az átalakulás 1999-ben kezdődött, amikor az S3 megvette a Diamond Multimedia-t. Az idei év elején a tajvani VIA Technologies céggel léptek üzleti kapcsolatba, most pedig bejelentették a grafikuskártyák piacáról való kilépésüket. A jelenlegi termékek közül a Rio, Diamond, frontpath, Homefree, FireGL és Supra márkaneveket kivánják megtartani. A cég alelnöke szerint súlyos összegeket kívánnak költeni a különböző fontosabb marketing programokra. Jelenleg egy 10 millió dolláros reklámkampányt indítottak, mely a Rio termékek népszerűsítésére hivatott.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!