MTI

Három konkurensét vette meg idén nyáron a Szallas.hu

A kedvezményes szálláscsomagok online piacán vásárolt fel három céget a Szallas.hu csoport: a 2017. augusztus 31-ével záródó akvizíciók keretében a csakutazas.hu, a nemaradjle.hu és a sporoljvelem.hu oldalak kerültek a cég tulajdonába.

A GKI Digital 2017 áprilisi kutatása alapján a belföldi kedvezményes szálláscsomagokat kínáló kuponos oldalak forgalma 2016-ban nagyjából 8,1 milliárd forintot tett ki. Az augusztus végén lezárult tranzakciókban a Szallas.hu a diszkontáras közvetítői piac három szereplőjét vette meg, melyek 2016-ban együttesen közel 1 milliárd forint értékben adtak el akciós szálláshelyeket. A sporoljvelem.hu-t a cég már a Szallasguru.hu oldalba integrálta, míg a nemaradjle.hu és a csakutazas.hu szolgáltatások továbbra is saját arculatukkal, márkanevüket megőrizve, de már a Szallas.hu csoport informatikai infrastruktúráján érhetők el.

A tranzakció értékét üzleti titokra hivatkozva nem közölték. A Szallas.hu már 5 országban rendelkezik saját képviselettel, a portál 175 ország szálláshely-kínálatát közvetíti az utazni vágyóknak. A honlapnak több mint egymillió regisztrált felhasználója van, és havonta mintegy kétmillió látogató keresi fel.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!