Gyurkity Péter
Megtartja első helyét a Samsung
A cég az új telefonokkal a csúcskategóriában is vezetni fog; indul az OLED-offenzíva.
A dél-koreai gyártó az elmúlt néhány napban végre bemutatta új zászlóshajóit, amelyek a Galaxy Note 7 kudarcát hivatottak feledtetni a felhasználókkal. Emellett azonban számos egyéb termékről is lerántották a leplet, ez pedig azt jelenti, hogy valószínűleg megtartják az első helyet.
A DigiTimes ezúttal beszállítói forrásokkal beszélt, akik szerint a Samsung a csúcskategóriában is megtartja vezető helyét, mivel a Galaxy S8 és S8+ kellően sikeresek lesznek. Az április 21-én megjelenő páros nyújt annyi újdonságot, hogy megfelelő érdeklődést váltsanak ki a potenciális vásárlókból, különös tekintettel a felbontásra (2960 x 1440 pixel) a szinte előlapi keret nélküli kijelzőre, az egyetlen fizikai gomb eltávolítására, a Bixby névre keresztelt asszisztensre, a DeX néven futó asztali funkcióra, valamint a többi hardveres és szoftveres jellemzőre.
A gyártó a dél-koreai média szerint megkezdte az OLED-gyártási kapacitás alapos kibővítését, erre az év végéig összesen 9 milliárd dollárt költenek majd. Itt egyes LCD-gyártósorokat is lecserélnének, a Samsung Display A3-üzemének kibocsátását megháromszoroznák, az utolsó negyedévben pedig már havonta 30 ezer hatodik generációs panelt állítanának elő. Tekintettel arra, hogy a cég az OLED-piac mintegy 95 százalékát uralja, itt nem kell órási kihívással szembenézniük, de azt is tudjuk, hogy több nagyobb rivális is szeretne behatolni a területre, hogy kivegyék a részüket a profitból.
A Galaxy S8 esetében egyébként egyesek máris utánpótlási gondokat vetítenek előre, legalábbis ami az előlapi kameramodult illeti. Itt a kamerát egy íriszolvasóval kombinálták, ennek előállítása némileg bonyolultabb, így kérdéses, hogy ezt hosszú távon mennyiben tudják majd kellő számban biztosítani. A cég illetékesei ugyan leszögezték, hogy a megjelenést követően itt nem lesznek problémák, az év vége felé azonban számíthatunk arra, hogy némileg lelassul az utánpótlás.
A dél-koreai gyártó az elmúlt néhány napban végre bemutatta új zászlóshajóit, amelyek a Galaxy Note 7 kudarcát hivatottak feledtetni a felhasználókkal. Emellett azonban számos egyéb termékről is lerántották a leplet, ez pedig azt jelenti, hogy valószínűleg megtartják az első helyet.
A DigiTimes ezúttal beszállítói forrásokkal beszélt, akik szerint a Samsung a csúcskategóriában is megtartja vezető helyét, mivel a Galaxy S8 és S8+ kellően sikeresek lesznek. Az április 21-én megjelenő páros nyújt annyi újdonságot, hogy megfelelő érdeklődést váltsanak ki a potenciális vásárlókból, különös tekintettel a felbontásra (2960 x 1440 pixel) a szinte előlapi keret nélküli kijelzőre, az egyetlen fizikai gomb eltávolítására, a Bixby névre keresztelt asszisztensre, a DeX néven futó asztali funkcióra, valamint a többi hardveres és szoftveres jellemzőre.
A gyártó a dél-koreai média szerint megkezdte az OLED-gyártási kapacitás alapos kibővítését, erre az év végéig összesen 9 milliárd dollárt költenek majd. Itt egyes LCD-gyártósorokat is lecserélnének, a Samsung Display A3-üzemének kibocsátását megháromszoroznák, az utolsó negyedévben pedig már havonta 30 ezer hatodik generációs panelt állítanának elő. Tekintettel arra, hogy a cég az OLED-piac mintegy 95 százalékát uralja, itt nem kell órási kihívással szembenézniük, de azt is tudjuk, hogy több nagyobb rivális is szeretne behatolni a területre, hogy kivegyék a részüket a profitból.
A Galaxy S8 esetében egyébként egyesek máris utánpótlási gondokat vetítenek előre, legalábbis ami az előlapi kameramodult illeti. Itt a kamerát egy íriszolvasóval kombinálták, ennek előállítása némileg bonyolultabb, így kérdéses, hogy ezt hosszú távon mennyiben tudják majd kellő számban biztosítani. A cég illetékesei ugyan leszögezték, hogy a megjelenést követően itt nem lesznek problémák, az év vége felé azonban számíthatunk arra, hogy némileg lelassul az utánpótlás.