SG.hu

Küldemény-követő rendszert fejleszt a Magyar Posta

A fejlesztés az Európai Unió és a magyar állam társfinanszírozásában 2,4 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásból és a posta 1,9 milliárd forint saját forrásából 2018 közepére valósul meg.

A sajtótájékoztatóval egybekötött projekt indító rendezvényen Bártfai-Mager Andrea, a postaügyért és a nemzeti pénzügyi szolgáltatásokért felelős kormánybiztos elmondta: a projekt megvalósításával követhetővé, átláthatóvá válik a könyvelt küldemények folyamata, a cég nagy lépést tesz a digitalizációban, többi között kivezeti a papíralapú tértivevényt. Bártfai-Mager Andrea szólt arról, hogy a postai piac liberalizációjával a Magyar Postának egyre erősödő valódi piaci versenyben kell helytállnia, az átalakuló piaci környezetben meghatározó a digitalizáció, az online kommunikáció, az e-kereskedelem terjedése.

Illés Zoltán, a Magyar Posta Zrt. elnök-vezérigazgatója kiemelte, hogy a társaság célja a szolgáltatás modernizálása, amihez a digitális eszközök segítséget nyújtanak. Ismertette, hogy a projekt végrehajtása során a könyvelt küldemények mindenki számára követhetőek lesznek a feladástól az átvételig. Mintegy 8 ezer munkatárs kap mobileszközt, a postahelyeken digitális aláíró padokat helyeznek ki, a forgalmasabb területeken kézbesítők mobilnyomtatókat visznek magukkal.

A Magyar Posta tájékoztatása szerint az új rendszer segítségével átláthatóbbá válik a teljes folyamat és kiküszöbölhető lesz az információhiányból származó bizonytalanság, emellett a rendszer biztosítani fogja az e-személyi igazolvány funkcióinak kihasználását. Forrás: MTI

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • esztyopa #4
    Ne kövessék !
    Hozzák !
  • CsZ #3
    2 perce adtak fel egy korábbi megrendelést másodszor a részemre, mert a csomagautomata helyett ismét a postán kellene átvennem a pakkot. Nem merik átkérni, mert akkor vagy egy hétig kavarogna.
    Tökéletesen követhető a csomagkövető rendszerükben: a csomag a postán van, bár nem oda lett feladva...
    Posta = nincs parkoló, sorállás, lehúznak ha kártyával fizetek.
    Szerintem van mit javítani a szolgáltatáson, ez a 3. eset az utóbbi egy évben.
  • CRMessen #2
    Épp várok egy csomagot New Yorkból. Egészen odáig, hogy a Posta átvette, még azt is láttam a nyomkövetőn, hogy a furgonnal melyik sarkon fordultak be. Amint átvette az MPL, csak annyi adat került fel, hogy feldolgozás alatt. Aztán két hétig állt a NAV-nál. Most két napja azt látom, hogy kiszállítás alatt.
    Ezen csak javítani lehet.
  • Arnika19 #1
    Bártfai-Mager Andrea szólt arról, hogy a postai piac liberalizációjával a Magyar Postának egyre erősödő valódi piaci versenyben kell helytállnia,
    Kedves Andrea nevezzen már meg legalább egy postai szolgáltatót a konkurenciákból?
    A futár szolgálat nem végez levél kézbesítést, tehát ők nem vesznek részt ebben a piaci versenyben.
    Most is van követő rendszerük, csak szándékosan butították le a belföldi küldemények követhetőségét, gondolom a sok pénzben kerülő új lehetővé fogja tenni. Met ha nem felesleges a meglévőre költeni.