Mortimer
Az online vásárlás gátjai
A legfőbb aggály a hitelkártyaszám megadása, mivel a vásárlók félnek számlaszámuk jogosulatlan személyek általi megcsapolásától.
Az online vásárlás fejlődését nagyban gátolják a vásárlók bizalmatlansága az internetes biztonsággal szemben - közölte az Angol Nemzeti Vásárlói Tanács (NCC). AZ NCC képviselőinek elmondása szerint a személyes adatok átadásának félelmén kívül az áruk előzetes ellenőrzésének, megtekintésének hiánya is hozzájárul az alacsony érdeklődéshez.
A bizalmatlanságot táplálja a jogok széleskörű megsértése. Számos vásárló soha nem fogja kipróbálni a lehetőségeket, míg nem biztosítanak számukra tökéletes biztonságot. A kutatás szerint 10-ből négy felhasználó a hitelkártya adatainak megadása miatt tartózkodik az internetes boltoktól. Az internetet használók között ez a szám valamivel több mint felére csökken. Ehhez jönnek még a szállítási problémák, az áru megérintésének hiánya és a személyes érdeklődés, egyénre szabott információ lehetővé tétele. A jelentés segítheti a vásárlások felfutattását.
Az aggodalmak legyőzése érdekében az NCC biztonságosabb fizetési metódusok kidolgozását sürgeti, a hitelkártyatranzakciók jobb védelmét, a vásárlók kiszolgálási színvonalának emelését és kormányzat által is megtámogatott népszerűsítési kampányt szorgalmaz a felhasználók jogainak ismertetéséről.
A kutatás szerint a vásárlók a bejáratott forgalmazókon keresztül, továbbá a neves márkák vételével próbálják minimalizálni az online vásárlás kockázatát. A tanulmány 2000 angliai felnőtt megkérdezésével készült.
Az online vásárlás fejlődését nagyban gátolják a vásárlók bizalmatlansága az internetes biztonsággal szemben - közölte az Angol Nemzeti Vásárlói Tanács (NCC). AZ NCC képviselőinek elmondása szerint a személyes adatok átadásának félelmén kívül az áruk előzetes ellenőrzésének, megtekintésének hiánya is hozzájárul az alacsony érdeklődéshez.
A bizalmatlanságot táplálja a jogok széleskörű megsértése. Számos vásárló soha nem fogja kipróbálni a lehetőségeket, míg nem biztosítanak számukra tökéletes biztonságot. A kutatás szerint 10-ből négy felhasználó a hitelkártya adatainak megadása miatt tartózkodik az internetes boltoktól. Az internetet használók között ez a szám valamivel több mint felére csökken. Ehhez jönnek még a szállítási problémák, az áru megérintésének hiánya és a személyes érdeklődés, egyénre szabott információ lehetővé tétele. A jelentés segítheti a vásárlások felfutattását.
Az aggodalmak legyőzése érdekében az NCC biztonságosabb fizetési metódusok kidolgozását sürgeti, a hitelkártyatranzakciók jobb védelmét, a vásárlók kiszolgálási színvonalának emelését és kormányzat által is megtámogatott népszerűsítési kampányt szorgalmaz a felhasználók jogainak ismertetéséről.
A kutatás szerint a vásárlók a bejáratott forgalmazókon keresztül, továbbá a neves márkák vételével próbálják minimalizálni az online vásárlás kockázatát. A tanulmány 2000 angliai felnőtt megkérdezésével készült.