Berta Sándor

Earing - a közösségi audiohálózat

A kizárólag hangüzeneteken alapuló szolgáltatásban hírcsatornákra iratkozhatunk fel, melyeket ugyanígy kommentálhatunk is.

Míg a Facebook és a Twitter szöveges bejegyzéseket, a YouTube videókat, az Instagram pedig fotókat használ a tartalmak létrehozására és megosztására, ezzel szemben a dél-koreai Earing audioüzenetekre épít és közösségi alkalmazásként is leírható. A felhasználók különböző hírekre és tartalmakra iratkozhatnak fel. Amint a fülhallgatót a mobiljukhoz csatlakoztatják, automatikusan elindul a hírek lejátszása, ezáltal a programot akár vezetés vagy sportolás közben is használni lehet. Miután mindenkinek egyedi hangja van, ezért az emberek számára hosszabb idő után válnak csak unalmassá a hangos tartalmak.


Bárki felveheti a véleményét vagy a gondolatait, illetve kommentálhatja mások felvételeit, igaz, mindezt legfeljebb 27 másodperc hosszan teheti meg. Lee kifejtette, hogy számos teszt alapján jutottak arra, 27 másodperc az ideális időtartam a tartalmak összefoglalására és elmesélésére, valamint a felvételek meghallgatására.

Hyuck Jae Lee fejlesztő - aki egyben az Earing nevű cég vezérigazgatója - még ebben a hónapban el akarja indítani az Earing platformhoz kapcsolódó alkalmazást. A program jelenleg még béta szakaszban van, de az év végétől globálisan is elérhetővé válik. A szoftver koreai verziója mindenesetre már most is hozzáférhető a Google és az Apple alkalmazásboltjában.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!