SG.hu
Fizetni is lehet a pincérrobotnál
A MasterCard és a Softbank Robotics Holdings együttműködésének köszönhetően a világ első, emberi érzelmeket és testbeszédet is értelmezni tudó robotja, Pepper egy applikáció segítségével mostantól a digitális fizetéseket is kezeli majd.
Az alkalmazás hátterét a MasterCard digitális fizetési szolgáltatása, a MasterPass adja. A Pizza Hut Asia lesz az első olyan kereskedő, amely a szolgáltatás bevezetésén dolgozik, azért, hogy Pepper robot bevonásával új vásárlási élményt kínálhasson vendégeinek. A Pizza Hut Asia üzletlánc most induló pilotjának célja, hogy Pepper robot 2016 végéig bekapcsolódhasson a rendelések felvételébe, és javítsa az ügyfélkiszolgálást az éttermekben. Az új alkalmazással a robot ügyfélszolgálati tevékenységet is el tud látni, miközben információt szolgáltat és értékesít.
Ahhoz, hogy a robot segítségével vásárolni, és rajta keresztül fizetni tudjunk, mindössze üdvözölnünk kell Peppert, majd össze kell kapcsolnunk őt a MasterPass fiókunkkal. Erre kétféle megoldás is létezik: a mobilalkalmazásban rákattintunk a Pepper ikonra, vagy leolvassuk a robothoz csatlakoztatott tableten található QR-kódot. Ezután a robot személyre szabott javaslatokkal és ajánlásokkal segíti a vásárlási folyamatot, bővebb információt szolgáltat az árucikkekről és meg is vásárolja a termékeket. A teljes fizetési tranzakció a MasterPass mobilalkalmazáson belül valósul meg, amelyhez Pepper Wi-Fi hálózaton keresztül csatlakozik.
A robotba épített applikációt a szingapúri MasterCard Labs fejlesztette, amely egyike a cég nyolc innovációs központjának. A végső céljuk, hogy valamennyi fogyasztói készülék, kiegészítő és viselhető eszköz alkalmas legyen fizetésre - legyen szó fitneszaktivitás-mérőről, hűtőszekrényről vagy robotról. Az alkalmazás - amely biztosítja, hogy a robot személyre szabott ajánlásokkal és információkkal segítse a vásárlási folyamatot, majd meg is vegye a terméket - jelenlegi formájában elsősorban gyorséttermi környezetben használható, de hamarosan további vásárlási helyzetekben, többek között hotelben, bankban és repülőtereken is segíti a fogyasztókat.
Az alkalmazás hátterét a MasterCard digitális fizetési szolgáltatása, a MasterPass adja. A Pizza Hut Asia lesz az első olyan kereskedő, amely a szolgáltatás bevezetésén dolgozik, azért, hogy Pepper robot bevonásával új vásárlási élményt kínálhasson vendégeinek. A Pizza Hut Asia üzletlánc most induló pilotjának célja, hogy Pepper robot 2016 végéig bekapcsolódhasson a rendelések felvételébe, és javítsa az ügyfélkiszolgálást az éttermekben. Az új alkalmazással a robot ügyfélszolgálati tevékenységet is el tud látni, miközben információt szolgáltat és értékesít.
Ahhoz, hogy a robot segítségével vásárolni, és rajta keresztül fizetni tudjunk, mindössze üdvözölnünk kell Peppert, majd össze kell kapcsolnunk őt a MasterPass fiókunkkal. Erre kétféle megoldás is létezik: a mobilalkalmazásban rákattintunk a Pepper ikonra, vagy leolvassuk a robothoz csatlakoztatott tableten található QR-kódot. Ezután a robot személyre szabott javaslatokkal és ajánlásokkal segíti a vásárlási folyamatot, bővebb információt szolgáltat az árucikkekről és meg is vásárolja a termékeket. A teljes fizetési tranzakció a MasterPass mobilalkalmazáson belül valósul meg, amelyhez Pepper Wi-Fi hálózaton keresztül csatlakozik.
A robotba épített applikációt a szingapúri MasterCard Labs fejlesztette, amely egyike a cég nyolc innovációs központjának. A végső céljuk, hogy valamennyi fogyasztói készülék, kiegészítő és viselhető eszköz alkalmas legyen fizetésre - legyen szó fitneszaktivitás-mérőről, hűtőszekrényről vagy robotról. Az alkalmazás - amely biztosítja, hogy a robot személyre szabott ajánlásokkal és információkkal segítse a vásárlási folyamatot, majd meg is vegye a terméket - jelenlegi formájában elsősorban gyorséttermi környezetben használható, de hamarosan további vásárlási helyzetekben, többek között hotelben, bankban és repülőtereken is segíti a fogyasztókat.