MTI
Gyorsan nőtt a Kaspersky Lab bevétele
Az International Data Corporation (IDC) megvizsgálta a fogyasztói és vállalati végpontvédelmi piacot, és kiadott egy jelentést a 2014-es adatok alapján. Eszerint a Kaspersky Lab gyorsabban növekszik, mint a piac egésze: a végpontbiztonsági termékeket szállító cégek bevétele világszerte összességében 2,6%-kal emelkedett 2014-ben, miközben a Kaspersky Lab bevétele 6,5%-kal nőtt.
A jelentésből kiderül, hogy a végpontbiztonsági cégek bevétele elérte a 9 milliárd dollárt 2014-ben, és közülük négyé haladta meg a 700 millió dollárt. Ez a négy cég a teljes bevétel 64%-át tudhatta magáénak. A Kaspersky Lab az egyik közülük, amely negyedik helyezést ért el 710,6 millió dolláros bevételével. 2014-ben a cég bevétele 6,5%-kal nőtt, ami 7,9%-os piaci részesedést eredményezett. A Kaspersky Lab ugyancsak a negyedik helyen végzett 2013-ban, amikor a bevétele 6,1%-kal nőtt, elérve a 667 millió dollárt.
Emellett a Kaspersky Lab-et az IDC figyelemre méltó nyertesnek nevezte a fogyasztói végpontvédelmi piacon elért részesedés-növekedésének elismeréseként. Ez a szegmens csupán 1%-kal nőtt világszerte 2014-ben, míg a Kaspersky Lab részesedése több mint 9%-kal emelkedett. A szegmens alacsony növekedését főként a csökkenő számítógép-szállítások eredményezték.
Garry Kondakov, a Kaspersky Lab üzleti igazgatója az alábbiakat mondta: “Nagyon örülünk, hogy az IDC az egyik említésre méltó növekedést elérő cégnek nevezett minket. A végpontvédelem mindig is a legfontosabb volt vállalatunk számára, különösen a fogyasztói, valamint a kis- és középvállalati szegmensekben. Továbbra is biztosítani fogjuk nekik a kategóriájában legjobb megoldást. Ugyanakkor, az elkövetkezendő néhány évben az egyik legnagyobb növekedést a vállalati szegmensben várjuk, különösen a nem végpontvédelmi területen. Ügyfeleink igénye a fenyegetések fejlődésének és a célzott támadások növekedésének megfelelően változott. A Kaspersky Lab globális számítógépes biztonsági intelligenciája és a fejlett technológiák révén képes elhárítani a legkifinomultabb fenyegetéseket is. A közeljövőben - összhangban a hosszú távú stratégiai tervünkkel - olyan biztonsági megoldásokkal és szolgáltatásokkal fogjuk bővíteni nagyvállalati portfóliónkat, amelyek túlmutatnak a klasszikus végpontvédelmen."
A jelentésből kiderül, hogy a végpontbiztonsági cégek bevétele elérte a 9 milliárd dollárt 2014-ben, és közülük négyé haladta meg a 700 millió dollárt. Ez a négy cég a teljes bevétel 64%-át tudhatta magáénak. A Kaspersky Lab az egyik közülük, amely negyedik helyezést ért el 710,6 millió dolláros bevételével. 2014-ben a cég bevétele 6,5%-kal nőtt, ami 7,9%-os piaci részesedést eredményezett. A Kaspersky Lab ugyancsak a negyedik helyen végzett 2013-ban, amikor a bevétele 6,1%-kal nőtt, elérve a 667 millió dollárt.
Emellett a Kaspersky Lab-et az IDC figyelemre méltó nyertesnek nevezte a fogyasztói végpontvédelmi piacon elért részesedés-növekedésének elismeréseként. Ez a szegmens csupán 1%-kal nőtt világszerte 2014-ben, míg a Kaspersky Lab részesedése több mint 9%-kal emelkedett. A szegmens alacsony növekedését főként a csökkenő számítógép-szállítások eredményezték.
Garry Kondakov, a Kaspersky Lab üzleti igazgatója az alábbiakat mondta: “Nagyon örülünk, hogy az IDC az egyik említésre méltó növekedést elérő cégnek nevezett minket. A végpontvédelem mindig is a legfontosabb volt vállalatunk számára, különösen a fogyasztói, valamint a kis- és középvállalati szegmensekben. Továbbra is biztosítani fogjuk nekik a kategóriájában legjobb megoldást. Ugyanakkor, az elkövetkezendő néhány évben az egyik legnagyobb növekedést a vállalati szegmensben várjuk, különösen a nem végpontvédelmi területen. Ügyfeleink igénye a fenyegetések fejlődésének és a célzott támadások növekedésének megfelelően változott. A Kaspersky Lab globális számítógépes biztonsági intelligenciája és a fejlett technológiák révén képes elhárítani a legkifinomultabb fenyegetéseket is. A közeljövőben - összhangban a hosszú távú stratégiai tervünkkel - olyan biztonsági megoldásokkal és szolgáltatásokkal fogjuk bővíteni nagyvállalati portfóliónkat, amelyek túlmutatnak a klasszikus végpontvédelmen."