Gyurkity Péter
A mobilvásárlást is uralja az Apple
Erre utalnak az ünnepi szezon elejét vizsgáló felmérések, az iOS alól jóval több rendelés érkezik.
A Custora nevű piackutató cég már közzétette a hálaadás és a Black Friday napjára vonatkozó előzetes adatokat, amelyek arra utalnak, hogy az Apple nemcsak az ágazati profit, de az online rendelések terén is szinte egyeduralkodó, helyzete megkérdőjelezhetetlen.
Nemrég arról olvashattunk, hogy az ágazati profit csaknem teljes egészét az Apple söpri be, a második helyezett Samsung kénytelen megelégedni egy picinyke szelettel, míg a többiek gyakorlatilag vegetálnak. Most egy amerikai cég friss adatai utalnak arra, hogy az ünnepi szezon elejét is uralják, legalábbis a mobilrendelések tekintetében, amelyek legnagyobb része valamilyen iOS-t futtató készülékről érkezik, dacára annak, hogy az androidos megoldások piaci részesedése ott is meghaladja az 50 százalékot.
A hálaadás és a fekete péntekkel kapcsolatos akciók ismét sokakat késztettek vásárlásra, az eddig beérkezett adatok pedig azt mutatják, hogy a hordozható készülékekről indított online rendelések csaknem 80 százaléka érkezik az Apple kütyüiről, míg az androidos fejlesztések aránya itt alig 21 százalék. Jól látszik, hogy az almás cég megoldásait választók jóval gyakrabban és nagyobb arányban intéznek valamilyen online vásárlást okostelefonról vagy tábláról, így nyilván elsősorban nekik köszönhető, hogy idén az online megrendelések csaknem 40 százaléka származott ezen slágertermékekről. Az online tranzakciók száma eközben 10,8 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, az átlagos érték 1,5 százalékkal, az online bevétel pedig 12,5 százalékkal emelkedett.
A Custora több mint 500 millió vásárló, valamint több mint 200 forgalmazó bevonásával figyeli ezen folyamatokat, nyilván nemcsak az USA-ban.
A Custora nevű piackutató cég már közzétette a hálaadás és a Black Friday napjára vonatkozó előzetes adatokat, amelyek arra utalnak, hogy az Apple nemcsak az ágazati profit, de az online rendelések terén is szinte egyeduralkodó, helyzete megkérdőjelezhetetlen.
Nemrég arról olvashattunk, hogy az ágazati profit csaknem teljes egészét az Apple söpri be, a második helyezett Samsung kénytelen megelégedni egy picinyke szelettel, míg a többiek gyakorlatilag vegetálnak. Most egy amerikai cég friss adatai utalnak arra, hogy az ünnepi szezon elejét is uralják, legalábbis a mobilrendelések tekintetében, amelyek legnagyobb része valamilyen iOS-t futtató készülékről érkezik, dacára annak, hogy az androidos megoldások piaci részesedése ott is meghaladja az 50 százalékot.
A hálaadás és a fekete péntekkel kapcsolatos akciók ismét sokakat késztettek vásárlásra, az eddig beérkezett adatok pedig azt mutatják, hogy a hordozható készülékekről indított online rendelések csaknem 80 százaléka érkezik az Apple kütyüiről, míg az androidos fejlesztések aránya itt alig 21 százalék. Jól látszik, hogy az almás cég megoldásait választók jóval gyakrabban és nagyobb arányban intéznek valamilyen online vásárlást okostelefonról vagy tábláról, így nyilván elsősorban nekik köszönhető, hogy idén az online megrendelések csaknem 40 százaléka származott ezen slágertermékekről. Az online tranzakciók száma eközben 10,8 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, az átlagos érték 1,5 százalékkal, az online bevétel pedig 12,5 százalékkal emelkedett.
A Custora több mint 500 millió vásárló, valamint több mint 200 forgalmazó bevonásával figyeli ezen folyamatokat, nyilván nemcsak az USA-ban.