SG.hu
Tíz nap alatt közel 9000 háztartás választotta a Xprime-t
Február 1-jén elindult a BTel legújabb szolgáltatása az Xprime, melynek segítségévek az ügyfelek jelentősen csökkenthetik az internet szolgáltatásuk havidíját. A cég közleménye szerint az indulás óta eltelt 10 nap alatt 8847 háztartás választotta az új terméket, ami a BTel ügyfélkörének közel 10%-a.
A szolgáltatással tartósan csökkenthető - akár lenullázható - az internet előfizetés havidíja a Btel ügyfelei számára. Az indulás óta közel 9000 háztartás vette már igénybe az új terméket, ez a szám a BTel hétéves történetében rekordnak számít, hiszen ez a teljes ügyfélkör (100 000 háztartás) majdnem 10%-a. Az eredmények a menedzsment várakozásait is felülmúlták. Az új szolgáltatás Facebook oldala az Xprimeworld február 5-én indult és egy hét alatt 6700-nál is több rajongót gyűjtött. Az Xprime azonban nem csak a fogyasztók érdeklődését keltette fel, hanem a reklámozói oldalról is komoly és tömeges érdeklődés mutatkozik a termék iránt.
"Az eddigi adatok alapján azt látjuk, hogy a termék a terveknek megfelelő, sőt azt jelentősen meghaladó eredményeket produkál, így a Btel 2014-es bővülési tervei biztosnak látszanak. Az Xprime napokon belül új szolgáltatásokkal egészül ki és a vezetőség nagy erőkkel dolgozik azon, hogy márciusban a szlovák, osztrák, és német piacon is elinduljon a Btel és az Xprime, mely a jelenlegi állapot alapján reálisan megvalósítható"- mondta Takács Krisztián a BTel elnök-vezérigazgatója.
Az új szolgáltatásban a rendszer, böngészés közben meghatározott időközönként felkínál az ügyfél számára egy reklámot vagy reklám blokkot. Az előfizető szabadon dönthet arról, hogy megnézi-e a reklámokat vagy sem. Amennyiben a fogyasztó megnézi a reklámokat és a blokk végén jól válaszol a feltett kérdésre, akkor krediteket tud gyűjteni, melyeket a következő számlán jóváír számára a Btel, ezzel csökkentve az internet előfizetés havidíját. A sajtóanyag szerint az Xprime esetében egy általános napi internet használat mellett (3-4 óra/nap) 30 percenként jelenik meg egy reklám, így az ügyfél 17 nap alatt tud "lenullázni" egy átlagos (3000 Ft-os) előfizetési díjat.
A szolgáltatással tartósan csökkenthető - akár lenullázható - az internet előfizetés havidíja a Btel ügyfelei számára. Az indulás óta közel 9000 háztartás vette már igénybe az új terméket, ez a szám a BTel hétéves történetében rekordnak számít, hiszen ez a teljes ügyfélkör (100 000 háztartás) majdnem 10%-a. Az eredmények a menedzsment várakozásait is felülmúlták. Az új szolgáltatás Facebook oldala az Xprimeworld február 5-én indult és egy hét alatt 6700-nál is több rajongót gyűjtött. Az Xprime azonban nem csak a fogyasztók érdeklődését keltette fel, hanem a reklámozói oldalról is komoly és tömeges érdeklődés mutatkozik a termék iránt.
"Az eddigi adatok alapján azt látjuk, hogy a termék a terveknek megfelelő, sőt azt jelentősen meghaladó eredményeket produkál, így a Btel 2014-es bővülési tervei biztosnak látszanak. Az Xprime napokon belül új szolgáltatásokkal egészül ki és a vezetőség nagy erőkkel dolgozik azon, hogy márciusban a szlovák, osztrák, és német piacon is elinduljon a Btel és az Xprime, mely a jelenlegi állapot alapján reálisan megvalósítható"- mondta Takács Krisztián a BTel elnök-vezérigazgatója.
Az új szolgáltatásban a rendszer, böngészés közben meghatározott időközönként felkínál az ügyfél számára egy reklámot vagy reklám blokkot. Az előfizető szabadon dönthet arról, hogy megnézi-e a reklámokat vagy sem. Amennyiben a fogyasztó megnézi a reklámokat és a blokk végén jól válaszol a feltett kérdésre, akkor krediteket tud gyűjteni, melyeket a következő számlán jóváír számára a Btel, ezzel csökkentve az internet előfizetés havidíját. A sajtóanyag szerint az Xprime esetében egy általános napi internet használat mellett (3-4 óra/nap) 30 percenként jelenik meg egy reklám, így az ügyfél 17 nap alatt tud "lenullázni" egy átlagos (3000 Ft-os) előfizetési díjat.