Berta Sándor

Egyesíti a közösségi platformokat a HootSuite

A minden közösségi platformot egy felületen elérhetővé tevő médiaszolgáltatás felhasználóinak száma meredeken emelkedik. Az eltérő formátumok és megjelenítés miatt a gyűjtőszolgáltatás legnagyobb előnye egyben a hátránya is.

A HootSuite segítségével minden jelenlegi közösségi platform egy felületről elérhetővé válik, így a Facebook, a YouTube, a LinkedIn, a Flickr és a Google Plus is. A platformot 2010-ben egymillióan, nyolc hónappal később már kétmillióan, további hat hónappal később pedig már hárommillióan használták. Nyáron befektetők 165 millió dollár támogatást adtak a kanadai cégnek. A 2008 óta elérhető szolgáltatást jelenleg 175 országból hétmillióan használják rendszeresen. A Ryan Holmes vezérigazgató által vezetett csoport több mint tucatnyi új szoftvert fejlesztett ki. Az új alkalmazások között van ügyfélszolgálati (Attensity), online kérdőívekhez használható eszköz (SurveyMonkey), eladási szolgáltatások (SugarCRM) és szervezési eszköz (Nextgate), aminek segítségével elkerülhető, hogy egy kapcsolati adat többször is megjelenjen a rendszerben.


Egyszerre látható minden közösségi aktivitás a blogoktól a Facebookig

Günter Jaritz, a Social Media Consulting munkatársa szerint az olyan úgynevezett metaszolgáltatásokat, mint a HootSuite, a jövőben egyre többet használják majd az emberek. Azonban nem szabad elfelejteni, hogy az egyes platformok sokszor túl eltérőek, például nem minden tweet jeleníthető meg ugyanolyan formában a Facebookon is. Viszont, ha már át kell fogalmazni a bejegyzést, akkor ennyi erővel be is lehet jelentkezni a Facebookra. Éppen emiatt minden oldalra egyedi tartalmakat kell írni, feltenni, vagyis közel sem biztos, hogy a HootSuite és a hozzá hasonló gyűjtőszolgáltatások a jövőben valóban meghódíthatják az internetet.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!