Szekeres Viktor
200 embert sem érdekelt a hét legjobb új filmje
Múlt héten három, nem túl pozitívan megítélt filmet mutattak be itthon, melyek közül hogyhogy nem, de épp a legjobbnak minősített érdekelte átlagosan a legkevesebb nézőt.
Nem volt túl jó hétvégéje a magyar moziknak, már ami a premierfilmek minőségét illeti. Csütörtökön ugyanis mindössze három új alkotás került bemutatásra, melyek közül kettő amerikai volt, ráadásul az egyik világpremier, a másik pedig alig pár nappal az amerikai bemutatót követően ért el hozzánk. E két film, a RIPD - A szellemzsaruk és a Nagyfiúk 2 ahogy az várható volt, s ahogy már az előzetesekből is kiderült, roppant gyengére sikeredett - ebben nem csak a kritikusok, hanem az IMDb-pontszámok alapján a nézők is megegyezni látszanak.
Az ember azt gondolná, hogy ilyen lőjelek mellett a közönség a heti harmadik premier felé fordul. Főleg, hogy a Piszkos melók (The Liability) nem valami lila művészfilm vagy beszélgetős dráma, hanem egy bérgyilkosos akcióthriller, Tim Roth főszereplésével. Az angol filmet mindössze 5 moziban mutatták be, így gondolhattuk, hogy nem fog rekordokat döntögetni, azonban a Piszkos melók majdnem ránk cáfolt, hiszen négy nap alatt 145-en váltottak rá jegyet és ez egy kvázi közönségfilm esetében negatív csúcs közeli teljesítmény. Ez előadásonként átlagosan körülbelül 3 nézőt jelenthet, márpedig ennél még egy lila művészfilmen is többen vannak.
Nem volt túl jó hétvégéje a magyar moziknak, már ami a premierfilmek minőségét illeti. Csütörtökön ugyanis mindössze három új alkotás került bemutatásra, melyek közül kettő amerikai volt, ráadásul az egyik világpremier, a másik pedig alig pár nappal az amerikai bemutatót követően ért el hozzánk. E két film, a RIPD - A szellemzsaruk és a Nagyfiúk 2 ahogy az várható volt, s ahogy már az előzetesekből is kiderült, roppant gyengére sikeredett - ebben nem csak a kritikusok, hanem az IMDb-pontszámok alapján a nézők is megegyezni látszanak.
Az ember azt gondolná, hogy ilyen lőjelek mellett a közönség a heti harmadik premier felé fordul. Főleg, hogy a Piszkos melók (The Liability) nem valami lila művészfilm vagy beszélgetős dráma, hanem egy bérgyilkosos akcióthriller, Tim Roth főszereplésével. Az angol filmet mindössze 5 moziban mutatták be, így gondolhattuk, hogy nem fog rekordokat döntögetni, azonban a Piszkos melók majdnem ránk cáfolt, hiszen négy nap alatt 145-en váltottak rá jegyet és ez egy kvázi közönségfilm esetében negatív csúcs közeli teljesítmény. Ez előadásonként átlagosan körülbelül 3 nézőt jelenthet, márpedig ennél még egy lila művészfilmen is többen vannak.